Gå til innhold

er besafe izi combi et smalt sete?


Anbefalte innlegg

Skrevet

må ha tre seter bak, har acta graco duo logic, en beltestol, og skal kvitte oss med babystol og få inn et større til minstemann. noen med erfaringer?

 

Anonym poster: eb29ccf2158dd057f0780a4edc4f7620

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke. Besafe sine seter er store. Vi har to Besafe seter i stasjonsvogna vår og det hadde aldri verden vært plass til et sete i mellom der. Men kan hende det avhenger av bil og de andre setene. Men Britax Max-way er vel ganske smalt? Du kan ta med bilen til (sete)forhandleren og prøve ut hva som passer i bilen deres.

 

Anonym poster: f4448af93f2a290068a31c6b2b9c1b57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...