Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Har kommet i en vanskelig situasjon. Gikk fra en veldig kjekk jobb til en jobb jeg ikke kan fordra.Gruer meg til hver eneste dag på jobb, og livet mitt er helt fælt for tiden. Dette går ut over hjem og familie og jeg er helt nedbrutt hver eneste kveld etter jobb. Har bare vært i jobben i 3 uker, men det blir verre og verre for hver dag og nå klarer jeg ikke mer. Orker ikke å gå inn på detaljer, men har det ikke bra. Det jeg nå lurer på er om jeg skal slutte på dagen (forstod på kontaktpersonen min i bemanningsbyrået at jeg kunne det) og satse på at jeg får jobb igjen veldig snart innen det jeg vil jobbe som, eller om jeg skal pine meg gjennom vonde dager for å ha lønn og gi best mulig inntrykk til ny arb.giver? Tenker om det er veldig negativt for ny arb.giver å slutte i jobb man mistrives veldig i før man finner ny jobb? Har bittelitt oppspart så vi kunne klart oss maks èn mnd uten at jeg er i jobb. Hva skal jeg gjøre? Anonym poster: 8a36ecbeb9a612d250d5b54591409adc
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 kan du ikke gå tilbake til den gamle jobben? men kan du ikke snakke med flere bemanningsbyråer og si at du er på utkikk etter ny jobb og du er ledig på kort varsel siden du har så kort oppsigelsestid. Det er jo helt klart det beste å være i jobb mens du prøver å få en ny.. Anonym poster: d5315faec542b7c587937fcc62653d60
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Jeg kan dessverre ikke gå tilbake til den gamle jobben da det allerede er ansatt noen i den stillingen. Jeg har prata med to bemanningsbyråer til nå, men ingen av dem hadde ledig 100% stilling (noe jeg er avhengig av). Synes det er mindre stillinger som ligger ute nå som det nærmer seg jul. Huff...utrolig vanskelig dette her. HI Anonym poster: 8a36ecbeb9a612d250d5b54591409adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå