Tipp topp Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 For noen dager siden var det en diskusjon ang. kasting av tamponger i do, hvor mange tydeligvis synes det var helt greit å bruke doen til søppelkasse. Anbefaler dere å lese linken under: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10071011
Musemorbr / Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Uff... jeg tror bare ikke denne artikkelen når inn til dem. De virket til å ha låst seg fullstendig fast på at de ville fortsette å kaste i do.
Gjest SprøstektLøk Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Haha, kaster folk virkelig BLEIER i do???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå