LykkeligMamma2010 Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Noen som har erfaring med det ? Har allerede bestilt billetter til "heksagon og julestria", en 35minutters forestilling som går kl 10.00 på dagtid........ og håper jeg ikke har tatt meg vann over hodet nå. Vesla går hjemme med meg, så prøver å gi henne noen opplevelser utenom det vanlige innimellom - og tenkte det kunne være verdt et forsøk. (det stod at forestillingen var anbefalt til barnehager osv). Vi så på en teaterforestilling på dvd i dag, var hakkebakkeskogen, og det var en stor hit - hun satt som klistra i tvkroken, lo og sang - var som et tent lite lys. Men er jo litt annerledes å se ting "live" på teater da.... Tenker jeg skal snakke litt om at de slår av lyset (veldig opptatt av å slå av og på lys om dagen, så vet godt at det blir mørkt osv), også tar jeg med litt potetgull (favoritten) og drikke, i håp om at det kan gi litt mer ro i rompa.... håper virkelig det blir bra....hvis ikke så får vi jo bare gå, og prøve igjen senere
Viiii Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Vi har hatt med vår eldste på teaterforestillinger fra han var ca 1,5 år. Ikke veldig ofte, men ved passende anledninger. Det har gått helt strålende. Avdelinga til minstejenta på 14 mnd var også på teater for litt siden. Tror det var stor stas. Barna var fra 14 mn og opp til 2, 2,5 år..... Kos dere!
Nikamo Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Tenker at det vil gå kjempefint jeg! De blir jo gjerne enda mer fascinert når det skjer ting live Og skulle det ikke gå bra, så er det jo bare å gå ut; dette er jo en forestilling for barn, så de er sikert vant til sånt Lykke til og kos dere!
3herlige Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Det kommer til å gå kjempe bra og dere komme til å kose dere masse. Her i huset elsker vi teater alle mann, og vi begynte før de var to år. Er enda mer engasjerende enn film, og når du starter med en kort forestilling tilpasset små barn så får dere det supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå