Gå til innhold

Liker du...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vann???

Anonym poster: 9f6d5ace7efb5ae69f49538c4a237f6c

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Synes ikke det i springen her i huset smakergodt hvertfall.. Men kjøper vann eller så henter vi hos svigers, og da er vann super godt <3

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Elsker vann <3 Omtrent det eneste jeg drikker som er alkoholfritt. Og te da, men det er jo omtrent bare vann =)

Å kjøpe vann må da blir fryktelig dyrt siden man tross alt skal drikke 2 liter hver dag.

Skrevet

Ja hvis det er kaldt. Kjøper 0,7 imsdalflasker som står i kjøleskapet med kaldt vann, fyller på fra springen når de er tomme. Barna har også hver sin flaske.

Pepsi max er bedre da :P

Skrevet

Nææææ... Går mye i cola zero for tiden:S men akkurat nå som vi ikke får lov til å drikke vann(strømbrudd i renseanlegg Oslo vest..) så har jeg sykt lyst på litt... Men altså jeg liker jo vann, kaldt vann med isbiter!! Mmm;) meeen cola er deilig!!! Litt avhengig:/

Skrevet

Hvorfor kan du ikke ha hele spørsmålet i overskriften?

Føler du deg litt smart og mystisk, kanskje?

Anonym poster: 6b19b836d05229fdba46af54d1a4352e

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Elsker vann <3 Omtrent det eneste jeg drikker som er alkoholfritt. Og te da, men det er jo omtrent bare vann =)

Å kjøpe vann må da blir fryktelig dyrt siden man tross alt skal drikke 2 liter hver dag.

Jupps.. Derfor vi stort sett henter hos svigers.. Trenger jeg fortelle hvor mye jeg gleder meg til å komme inn i det andre huset? hehe

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jupps.. Derfor vi stort sett henter hos svigers.. Trenger jeg fortelle hvor mye jeg gleder meg til å komme inn i det andre huset? hehe

Det blir bra!! Vann fra gamle rør smaker ofte ikke godt. Jeg har så kaldt og godt vann her :)

Skrevet

Hvorfor signerer du ikke med nick?

Anonym poster: 03aca1851eee41f45178413233161d40

Skrevet

Hvorfor signerer du ikke med nick?

Anonym poster: 03aca1851eee41f45178413233161d40

For å ha litt tyngde bak det spørsmålet, bør du kanskje underskrive med nick selv :P

Hehe, og prisen for dagens dummeste kommentar går til deg.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Det blir bra!! Vann fra gamle rør smaker ofte ikke godt. Jeg har så kaldt og godt vann her :)

Nei, også har det lagt seg Alger eller hva pokker det heter i rørene opp til huset her, så det har en klar brunfarge som setter farge på alt og forferderlig lukt, forå slippe lukta så må vi koke vannet :o Så blir kjekt å slippe dette

Skrevet

Nordnorsk fjellvann... whats not to like? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...