*VårBlomst* Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Er det noen som vet av butikker i Trondheim som har mammaklær i store størrelser? Og da tenker jeg ikke på H&M. De har bukser opp til str 46/48, (iallefall her jeg bor), og de blir for trange over hofta. Trenger tips til jeg skal på trondheimstur :-)
Tordensky Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Eneste stedet jeg fant gravidklær overhodet i Trondheim var på H&M. De har noen topper på bebito, men ikke bukser så vidt jeg vet.. Så det spørs om du får så mye ut av den shoppingturen, dessverre..
mamma i november!(2005) Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Tights og strømpebukser som er litt tjukke og lange tunikaer er gull verdt når man ikke finner mamma tøy
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 20. november 2012 #4 Skrevet 20. november 2012 Har de Zizzy i Trondheim? Min siste graviditet kjøpte jeg konsekvent klær der! Bukser med god "vaffelstrikk" du får oppå magen, deilige tunikaer og kjoler! Koster litt, men dersom du feks skulle passe på salg etter jul, kan du lett sette sammen flere fine antrekk der!
Ville Vilde Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 De har Zizzy på Byhaven, og det finnes vel noe som heter Zip mammaklær/selskapsklær et sted i byen? Hvis du spør om tips når du er på Zizzy, så vet de sikkert hvor andre store gravide damer handler klær
Tordensky Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 zip mener jeg har sluttet med mammaklær, de har bare plus-size nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå