Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Litt kronglete forklart kanskje men.. Moren min tror hun er perfekt. Hun lyver for å sette seg selv i godt lys og så går hun foreksempel til min far og mine søsken for å lyve om meg og sette meg i dårlig lys og så går hun til meg og lyver om de andre og setter de i dårlig. Dette er da spesielt når hun har overdrevet veldig i en sak og skjønner det selv men ikke vil innrømme det. Hun truer også min far med familievernkontoret hele tiden, sånn at han ikke skal få samvær med mine småsøsken, dette for at hun alltid skal ha viljen sin. Hun truer også oss eldre barna som har fått barn selv med å melde oss til barnevernet, og har faktisk også gjort det i et tilfelle som jeg vet om. Hun orker ikke å gjøre noe for at hun selv skal ha et godt liv, så da sørger hun for å ødelegge for oss andre også. Vil levere en bekymringsmelding til barnevernet, da jeg vet mine småsøsken sliter sterkt, men jeg vet med sikkerhet at hun da bare tar de med seg og flytter langt vekk. Er helt fortvilet her Sliter fortsatt psykisk etter barndommen min... Anonym poster: 903473b45e71647d949b2141f835b57b
Gjest Antarctica Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Samles uten henne og bli enige om ikke å tro ett ord av det hun sier før det er verifisert av den det gjelder, kanskje? Og bli enige om å ha tillit til hverandre og bare jatte med når hun finner på ting?
Ikkenonick Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Kanskje moren din rett og slett trenger en tur på familievernkontoret? Eller kanskje til DPS? Det kan jo høres ut som om det egentlig er hos henne problemene ligger, og at hun har behov for hjelp, uten kanskje å evne å se det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå