Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Hvordan gjør dere det med frakten? Her skal kjøper betale frakt. Men sender dere varen før pengene er mottatt eller sender dere i oppkrav? Eller gjør dere det på andre måter? Anonym poster: d771cf298371edb7a11c1dbb1205d75b
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Først pengene inn på min konto og så sende. Anonym poster: f362a8f9ce5f8795fc192f926b1cce74
Jaffs Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Jeg sender aldri varene før pengene er på konto, vet om mange som er blitt svindlet på finn. Hør med kjøper om hva han/hun vil eller oppfordr kjøper til og bruke finns betalingsgaranti. Du kan jo også sende i oppkrav, men da kan det bli dyrt for deg om kjøper ikke henter ut varen
Ikkenonick Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 Jeg lar kjøper velge mellom tre alternativer; Paypal, min konto eller oppkrav. Sender aldri vare til kjøper før betaling er mottatt, untatt da ved oppkrav.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 Jeg har kjøpt et par ganger noe som ikke var så dyrt og da var jeg dum nok til å sette pengene inn på konto først. Varene kom og de var fine Har også gjort det samme selv når det ikke er så dyre ting. Kjøper setter penger inn til meg og jeg sender når de er på konto. Hadde en gang ei som maste sånn på at pakken ikke hadde kommet, men den kom fram til slutt. Har også kjøpt 2 dyrere jakker der og da har jeg valgt postoppkrav slik at det blir litt dyrere for meg, men det er verd det Samboeren har handlet på finns betalingsgaranti og det gikk helt fint, men gikk lenge før selger fikk pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå