Gå til innhold

hjerteknust uansett hva jeg velger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff jeg har en nydelig liten datter og elsker mannen min over alt, vi har vært igjennom så mye og jeg er så knyttet til familien hans. Selv om de bor langt unna.

Men nå har jeg tatt han i og stjele fra meg, lyve, og ta penger til spill. Og jeg føler jeg ikke kan stole på han. Jeg har sagt tusen ganger at dette er siste gang jeg tilgir. Men Det skjer igjen og igjen.

Jeg føler jeg fortjener bedre. Men samtidig er han den beste. Hjertet mitt bør. Jeg føler jeg skylder datteren min og ikke gi opp. At ting blir bedre. Men huff :( måtte bare få Det ut

Anonym poster: 76ee97485a10d55b00a7a44b1b25e34f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke tenke livet uten han og føler jeg kommer til og savne han og elske han. Derfor er jeg knust uansett hva jeg velger

Anonym poster: 76ee97485a10d55b00a7a44b1b25e34f

Gjest Antarctica
Skrevet

Tror ikke du vil elske han resten av livet hvis han fortsetter å gjøre deg vondt. Der er et vippepunkt et sted, da man har blitt løyet for så mange ganger at man slutter å føle. Og da tenker man bare "fasan, at jeg ikke gikk før."

Men nå, i dag, mens du fortsatt er glad i ham (hva du nå enn har for grunn), har du forsøkt å si at det han gjør ødelegger deg? At du ikke helt klarer skilsmisse, ennå, men at du gradvis blir brutt ned og ødelagt fordi der ikke finnes tillit? Og spør om han mener det er et rimelig offer som du bør bringe? For det er ikke egentlig det, vet du.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Høres ut som han er spilleavhengig? Da finnes det jo hjelp å få! :)

Skrevet

Som UndrendeUllteppe (hvordan kom du forresten på navnet ditt?) sa.... det finnes hjelp å få for de som er spillavhengige!

Hvis mannen din innrømmer å ha et problem og er villig til å gjøre noe for å bli bra, så kan han hjelpes. Tror du også må gjøre det klart at du støtter ham i en sånn prosess, men at hvis han fortsetter som nå så kommer du en da ikke til å orke mer, og at han da kommer til å miste familien sin.

Jeg vet om en som greide å snu helt, og blitt frisk og familien har fått det kjempebra igjen :)

Her er litt du kan lese på og søke hjelp....

http://www.hjelpelinjen.no/i/p%C3%A5r%C3%B8rende/er-min-partner-spilleavhengig.aspx

Lykke til! :)

Anonym poster: 8a8ca12c3c2f0fb220ff21c4d4f350b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...