Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Så i dag har jeg tatt ut egenmelding på jobben. Bare kosa meg hjemme med husarbeid, litt baking også satt jeg meg i godstolen med ipaden, pledd og sjokolade. Ble litt krise på jobben da de måtte skaffe vikar, men det er ikke mitt problem. Bestemt meg for å gjøre det samme i morgen, da skal også mannen gjøre det, så vi skal ha kosedag med serier på sofaen. Man må unne seg litt luksus i hverdagen. Hva har dere gjort for å kose dere i dag? Anonym poster: d1a559e52752e1c63add61fe7026c708
Elsker livet Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Nettshopping og badet lenge når babyen sov.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 Bra du har arbeidsmoral, hi...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 Jeg er også hjemme, men i motsetning til deg ville jeg mye heller vært på jobb. Må være hjemme i morgen også Jeg har ikke fått spise noe i dag siden jeg må faste og fra kl.13.00 har jeg tatt tarmskylling. Har ett glass igjen før jeg er ferdig med den. Unntatt det som fortsatt vil komme ut i timene som kommer. I morgen er det sykehuset og koloskopi. Dette er mine første fraværsdager i år. Anonym poster: b2e58c5a702ca0c5bca492869a39c2fc
Gjest peacock Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 Ble du inspirert av hun andre igår? Jeg ble overrasket liksom svært mange andre
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 Jeg er og hjemme. har vært på jobb da, men ble sendt hjem etter at sjefen så hvor elendig form jeg var i. Fikk beskjed om å være hjemme i morgen og. Så. jeg ligger på sofaen og har mest lyst å jobbe! Desverre må jeg la det være akkurat nå, og tenke på helsa.
Hilde_85 Skrevet 19. november 2012 #9 Skrevet 19. november 2012 Tja.....hva har jeg gjort for å kose meg?? Sove litt på sofaen kanskje. Er også hjemme, men kunne heller tenkt meg å være på jobb. Skikkelig dårlig samvittighet har jeg
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #10 Skrevet 19. november 2012 Dere må gjøre litt mer for å kose dere vet dere. Jobben er ikke og kommer aldri til å bli viktigere enn familien, kjærestetid og egentid. Deilig at jeg og mannen er enig om dette. Gleder oss til i morgen når vi skal kose oss med serier og slappe av. Jobben har jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg er borte fra noen ganger i mnd. Bruker ofte egenmelding og når de er tomme så sykemelder jeg meg en uke av gangen osv. Helt greit og kunne skylde på migrene og nakke vondt. prøv å nyt livet litt og ikke vær så pliktoppfyllende, så skal dere se at dere får det mye bedre med dere selv. Anonym poster: d1a559e52752e1c63add61fe7026c708
Gjest peacock Skrevet 19. november 2012 #11 Skrevet 19. november 2012 Dere må gjøre litt mer for å kose dere vet dere. Jobben er ikke og kommer aldri til å bli viktigere enn familien, kjærestetid og egentid. Deilig at jeg og mannen er enig om dette. Gleder oss til i morgen når vi skal kose oss med serier og slappe av. Jobben har jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg er borte fra noen ganger i mnd. Bruker ofte egenmelding og når de er tomme så sykemelder jeg meg en uke av gangen osv. Helt greit og kunne skylde på migrene og nakke vondt. prøv å nyt livet litt og ikke vær så pliktoppfyllende, så skal dere se at dere får det mye bedre med dere selv. Anonym poster: d1a559e52752e1c63add61fe7026c708 Herregud da, et par ganger i måneden blir jo minimum tre ekstra ferieuker i året?! Hva tror du hadde skjedd med samfunnet om alle tok seg tre uker ekstra fri? Se for eksempel denne: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3587901.ece - 100 millioner i måneden bare på grunn av togforsinkelser i Osloområdet. Det å bare tenke på seg selv går dessverre ut over alle oss andre som må betale ekstra skatt for å betale for dobbelansettelser fordi du ikke gidder jobbe. Skjerpings! Takk for den!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #13 Skrevet 19. november 2012 Dere må gjøre litt mer for å kose dere vet dere. Jobben er ikke og kommer aldri til å bli viktigere enn familien, kjærestetid og egentid. Deilig at jeg og mannen er enig om dette. Gleder oss til i morgen når vi skal kose oss med serier og slappe av. Jobben har jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg er borte fra noen ganger i mnd. Bruker ofte egenmelding og når de er tomme så sykemelder jeg meg en uke av gangen osv. Helt greit og kunne skylde på migrene og nakke vondt. prøv å nyt livet litt og ikke vær så pliktoppfyllende, så skal dere se at dere får det mye bedre med dere selv. Anonym poster: d1a559e52752e1c63add61fe7026c708 Herregud da, et par ganger i måneden blir jo minimum tre ekstra ferieuker i året?! Hva tror du hadde skjedd med samfunnet om alle tok seg tre uker ekstra fri? Se for eksempel denne: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3587901.ece - 100 millioner i måneden bare på grunn av togforsinkelser i Osloområdet. Det å bare tenke på seg selv går dessverre ut over alle oss andre som må betale ekstra skatt for å betale for dobbelansettelser fordi du ikke gidder jobbe. Skjerpings! Takk for den! Ikke mitt problem. Har råd til å betale skatten vi. Har også råd til å ta egenmeldingsdager for å kose oss litt ekstra i hverdagen. Vi får jo tross alt betalt for det, og det er vår rettighet å kunne ta ut sykedager og sykt barn dager. Anonym poster: d1a559e52752e1c63add61fe7026c708
Gjest peacock Skrevet 19. november 2012 #14 Skrevet 19. november 2012 Dere må gjøre litt mer for å kose dere vet dere. Jobben er ikke og kommer aldri til å bli viktigere enn familien, kjærestetid og egentid. Deilig at jeg og mannen er enig om dette. Gleder oss til i morgen når vi skal kose oss med serier og slappe av. Jobben har jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg er borte fra noen ganger i mnd. Bruker ofte egenmelding og når de er tomme så sykemelder jeg meg en uke av gangen osv. Helt greit og kunne skylde på migrene og nakke vondt. prøv å nyt livet litt og ikke vær så pliktoppfyllende, så skal dere se at dere får det mye bedre med dere selv. Anonym poster: d1a559e52752e1c63add61fe7026c708 Herregud da, et par ganger i måneden blir jo minimum tre ekstra ferieuker i året?! Hva tror du hadde skjedd med samfunnet om alle tok seg tre uker ekstra fri? Se for eksempel denne: http://www.aftenpost...icle3587901.ece - 100 millioner i måneden bare på grunn av togforsinkelser i Osloområdet. Det å bare tenke på seg selv går dessverre ut over alle oss andre som må betale ekstra skatt for å betale for dobbelansettelser fordi du ikke gidder jobbe. Skjerpings! Takk for den! Ikke mitt problem. Har råd til å betale skatten vi. Har også råd til å ta egenmeldingsdager for å kose oss litt ekstra i hverdagen. Vi får jo tross alt betalt for det, og det er vår rettighet å kunne ta ut sykedager og sykt barn dager. Anonym poster: d1a559e52752e1c63add61fe7026c708 Sykedager og sykt barn, ja, men du er jo ikke syk og barnet ditt er sikkert i barnehagen? Om du har så god råd synes jeg du skal ta ulønnet fri, da kan vi andre slippe å betale for latskapen din. Velkommen til Norge, landet der alle er så sliiiiiiitne og ikke gidder gå på jobb. Bidra til fellesskapet eller betal ekstraferien din selv.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #15 Skrevet 19. november 2012 Dere må gjøre litt mer for å kose dere vet dere. Jobben er ikke og kommer aldri til å bli viktigere enn familien, kjærestetid og egentid. Deilig at jeg og mannen er enig om dette. Gleder oss til i morgen når vi skal kose oss med serier og slappe av. Jobben har jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg er borte fra noen ganger i mnd. Bruker ofte egenmelding og når de er tomme så sykemelder jeg meg en uke av gangen osv. Helt greit og kunne skylde på migrene og nakke vondt. prøv å nyt livet litt og ikke vær så pliktoppfyllende, så skal dere se at dere får det mye bedre med dere selv. Anonym poster: d1a559e52752e1c63add61fe7026c708 Herregud da, et par ganger i måneden blir jo minimum tre ekstra ferieuker i året?! Hva tror du hadde skjedd med samfunnet om alle tok seg tre uker ekstra fri? Se for eksempel denne: http://www.aftenpost...icle3587901.ece - 100 millioner i måneden bare på grunn av togforsinkelser i Osloområdet. Det å bare tenke på seg selv går dessverre ut over alle oss andre som må betale ekstra skatt for å betale for dobbelansettelser fordi du ikke gidder jobbe. Skjerpings! Takk for den! Ikke mitt problem. Har råd til å betale skatten vi. Har også råd til å ta egenmeldingsdager for å kose oss litt ekstra i hverdagen. Vi får jo tross alt betalt for det, og det er vår rettighet å kunne ta ut sykedager og sykt barn dager. Anonym poster: d1a559e52752e1c63add61fe7026c708 Sykedager og sykt barn, ja, men du er jo ikke syk og barnet ditt er sikkert i barnehagen? Om du har så god råd synes jeg du skal ta ulønnet fri, da kan vi andre slippe å betale for latskapen din. Velkommen til Norge, landet der alle er så sliiiiiiitne og ikke gidder gå på jobb. Bidra til fellesskapet eller betal ekstraferien din selv. Nei hvorfor skal jeg selv betale for noe som vi har rett på fra samfunnet? Vi er aldri syke så da bruker vi de til å slappe av å kose oss. Barna er i bhg innimellom, men ofte er de hjemme sammen med oss når vi er hjemme. Har ikke tenkt på å bruke livet mitt til å slite oss ut. Så lenge det er en rettighet vi har at vi kan være hjemme med lønn så sier vi at vi er syke og koser oss hjemme. Anonym poster: d1a559e52752e1c63add61fe7026c708
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #16 Skrevet 19. november 2012 Patetisk... Hva med ungene dine da? Får ikke de også en "fridag"? Hva med å gå ned i stillingsprosent dersom du sliter med å jobbe fullt? Forteller du folk om hvordan du holder på eller skammer du deg sånn som du burde? Anonym poster: deac2566d78d70348596d60c1eec6010
Himmel og hav Skrevet 19. november 2012 #17 Skrevet 19. november 2012 Dere må gjøre litt mer for å kose dere vet dere. Jobben er ikke og kommer aldri til å bli viktigere enn familien, kjærestetid og egentid. Deilig at jeg og mannen er enig om dette. Gleder oss til i morgen når vi skal kose oss med serier og slappe av. Jobben har jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg er borte fra noen ganger i mnd. Bruker ofte egenmelding og når de er tomme så sykemelder jeg meg en uke av gangen osv. Helt greit og kunne skylde på migrene og nakke vondt. prøv å nyt livet litt og ikke vær så pliktoppfyllende, så skal dere se at dere får det mye bedre med dere selv. Anonym poster: d1a559e52752e1c63add61fe7026c708 Med den arbeidsmoralen så har du nok snart så mye fri du bare vil. Om arbeidsplassen din må nedbemanne så skal du ikke se bort fra at hun med det høyeste sykefraværet står på toppen av lista. Kanskje ikke like gøy å ha fri uten lønn, da men... Karma suger
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #18 Skrevet 19. november 2012 Dere må gjøre litt mer for å kose dere vet dere. Jobben er ikke og kommer aldri til å bli viktigere enn familien, kjærestetid og egentid. Deilig at jeg og mannen er enig om dette. Gleder oss til i morgen når vi skal kose oss med serier og slappe av. Jobben har jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg er borte fra noen ganger i mnd. Bruker ofte egenmelding og når de er tomme så sykemelder jeg meg en uke av gangen osv. Helt greit og kunne skylde på migrene og nakke vondt. prøv å nyt livet litt og ikke vær så pliktoppfyllende, så skal dere se at dere får det mye bedre med dere selv. Anonym poster: d1a559e52752e1c63add61fe7026c708 Med den arbeidsmoralen så har du nok snart så mye fri du bare vil. Om arbeidsplassen din må nedbemanne så skal du ikke se bort fra at hun med det høyeste sykefraværet står på toppen av lista. Kanskje ikke like gøy å ha fri uten lønn, da men... Karma suger Ikke så redd for det. Har hatt samme jobben i 8 år og har alltid gjort dette. Anonym poster: d1a559e52752e1c63add61fe7026c708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå