Serepta Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Gi meg styrke. Har drukket pepsi max hver eneste dag så lenge jeg kan huske. Over en liter hver dag. Nå har jeg bestemt meg for at det er nok. Tok siste glass i går, men det er hardt. Kuttet alt av sjokolade og godt i sommer, og dette var liksom trøsten min. Håper bare jeg klarer gjennomføre. Noen med erfaring ? Føler meg jo som reine "alkoholikeren"
Willy Wonka Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Prøver igjen. Jeg drakk minst en 4 pack om dagen. En dag bare bestemte jeg meg, dette kan ikke fortsette. 10 februar er det 4 år siden jeg har rørt Pepsi Max eller brus forøvrig!! Lykke til
Serepta Skrevet 19. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2012 Wow. Så bra. Da er det kanskje håp for meg også.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 Du må regne med en del dager med grusom hodepine. Bare vit at det vil gå over Anonym poster: f3b2d04b3567b6c4f3d4aebd27f38992
Gjest Morn du Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 Det går så fint så Drikk vann, te, melk, juice eller ta deg en gulrot/eple/ banan eller lignende. Var avhengig av Cola for noen år siden, gikk gradvis over til kaffe- men ikke overdrevent. Nå drikker jeg brus ca 2-4 ganger i måneden.
Gjest peacock Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 Ikke bare kroppen din, men også Lommeboken kommer til å takke deg - hva med å legge 20 kr i et glass hver dag (eller hvor mye det nå koster) i stedet? Da kan du se at det lønner seg Spar til ferie eller noe du virkelig ønsker deg
Willy Wonka Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 INGEN som hadde tro på at jeg skulle klare det for det var liksom meg og pepsi max-flaska i alle sammenhenger!! Drakk ekstreme mengder. Bestemte meg for å slutte å valgte å være "avholdskvinne". Ikke verst med snart 4 år.....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå