Gå til innhold

gråter hver gang jeg ser even.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg overfølsom eller har dere også følt det samme om denne gutten.

Har gråtet 3 dager på rad nå, og særlig når jeg skal sove får jeg ansiktet foran meg. For en tapper gutt. Tenk bare 7 år og være invalid resten av livet. 80% av lroppen er brannskadet.

Anonym poster: 8621fc561894f77e0147b63ab21089f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har grått heter det...ikke noe som heter gråtet!

Utrolig sterk historie, tragisk og grusom. Sterke, beundrinsverdige foreldre. Stakkars gutten. Grusomt med folk som stirrer uhemmet.

Anonym poster: 54a95c617cf7126718743bc799c30f22

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Jeg gråter ikke. Kom vel fram i VG at alle kjendisene også grein. Tror ikke Even vil at vi sal sitte å grine av han. Forferdelig tragisk, hendelse for familien. Han er en veldig tapper gutt som jeg virkelig beundrer. Heldigvis har han ressurssterke foreldre.

Det er jo en tankevekker for oss alle. Det kunne vært mitt barn og min familie. Ting er skjørt.

Skrevet

Jeg gråt som et barn (for meg selv) da min sønn måtte begynne med briller.... Slike ting som det tragiske med Even får satt ting virkelig i perspektiv her i livet!!

Anonym poster: 54a95c617cf7126718743bc799c30f22

Skrevet

Ja jeg vet egentlig at det heter grått. Satt faktisk med tårer i øynene akkuratt da. Jeg gråter ikke for at Even ønsker det, men jeg klarer bare ikke å la vær.

Føler meg flau for at jeg blir så lei meg og sliten bare ungene har en forskjølelse med feber og jeg må opp om natta når jeg ser hva han har gått igjennom.

Anonym poster: 8621fc561894f77e0147b63ab21089f9

Skrevet

Jeg gråter og. Føler det bli så "nært" meg på en måte. Jeg lå på syehuset da det skjedde og hørte helikoptrene som kom med dem. Det var så mye bråk den natta og jeg sov så dårlig med den store magen og alt. Husker så godt at jeg leste om det forferdelige som hadde skjedd dagen etterpå. Veldig trist.

Anonym poster: d68c028a11505cbd4a2794f7bd39482b

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det.

Skulle jeg tatt innover meg alt det fæle som skjer og kan skje med barn, både her i Norge og resten av verden ville jeg jo blitt gal.

Jeg lar meg helt klart bevege av disse tingene, men jeg slipper dem ikke inn på en slik måte at jeg gråter over dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...