Tredjemann på vei :D Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Hadde dere noen tidlige symptomer? Altså i tiden mellom EL og IKM? FORTELL, FORTELL!!! Beskriv gjerne alt fra vondter til utflod o.l. Er selv mellom EL og IKM nå og er litt oppblåst, stikkinger av og til på begge sider av magen, støl/øm nederst i magen (blir nesten svimmel av det iblant), LITT såre brystvorter. Men har veldig varierende utflod, så jeg greier ikke tolke den helt..
Liljekonvall<3 Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Overhode ingen symptomer annet enn mensensmerter, verken denne gang eller sist. Det eneste jeg har merket det på nå er at jeg må tisse ganske ofte.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Hadde dere noen tidlige symptomer? Altså i tiden mellom EL og IKM? FORTELL, FORTELL!!! Beskriv gjerne alt fra vondter til utflod o.l. Er selv mellom EL og IKM nå og er litt oppblåst, stikkinger av og til på begge sider av magen, støl/øm nederst i magen (blir nesten svimmel av det iblant), LITT såre brystvorter. Men har veldig varierende utflod, så jeg greier ikke tolke den helt.. Stikkinger i magen og trang til gjærbakst var vel det som avslørte det her Anonym poster: f471597434382ef8855b58c504c02b1a
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 Hadde en bloddråpe på papiret 5 dpo. Og begynte å få veldig ømme pupper ca 8 dpo (pleier jeg ALDRI å ha). Så da skjønte jeg at noe var på gang Fikk positiv test 1 dag før ikm. Anonym poster: 2b3c8840b51addfdfee97023e0ccafd4
Tredjemann på vei :D Skrevet 19. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2012 Gi meg mange fler svar da dere! Takk til dere som har svart
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 To dager før Ikm merket jeg «den store hungeren», kjente den igjen fra sist. Ikke slik at man nødvendigvis er mer sulten, men jeg ble smådårlig (ala kvalm, svett, skjelven) hvis jeg ikke spiste når jeg kjente sulten komme. Den følelsen er ganske konkret for min del, ellers hadde jeg aldri kunnet mistenke noe. Ingen symptomer som jeg la merke til ellers...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 Merket vel ikke noe særlig. Derfor jeg skvatt da jeg testet positivt 10 dpo. Utfloden var litt tykkere og hvit lotionaktig. Det er den fortsatt. Men sånn utflod hadde jeg rett før EL også. Først i uke 6 jeg begynte å merke det for fullt. Og nå er jeg så dårlig at jeg nesten angrer Anonym poster: bbed80da79ad802bfefa0483af71bd41
Gurine og gulla Skrevet 19. november 2012 #9 Skrevet 19. november 2012 Hver gang jeg reiste meg opp, eller nøs stakk d veldig i magen ved eggstokkene, var vel de båndene som strekte seg.
Tredjemann på vei :D Skrevet 19. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 19. november 2012 Gurine: Var det lenge etter EL tror du? Er akkurat sånn her nå, men tror jeg er maks 1 uke over EL..
Bellabellabella Skrevet 20. november 2012 #11 Skrevet 20. november 2012 Ble veldig tørst, trøtt og varm noen dager før IKM. Hadde også unormalt mye kriblinger nederst i magen.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 20. november 2012 #12 Skrevet 20. november 2012 Hadde dere noen tidlige symptomer? Altså i tiden mellom EL og IKM? FORTELL, FORTELL!!! Beskriv gjerne alt fra vondter til utflod o.l. Er selv mellom EL og IKM nå og er litt oppblåst, stikkinger av og til på begge sider av magen, støl/øm nederst i magen (blir nesten svimmel av det iblant), LITT såre brystvorter. Men har veldig varierende utflod, så jeg greier ikke tolke den helt.. Det første jeg merket var såklart festeblødningen. På den tiden jeg skulle hatt mensen, kom det bare en bitteliten blodflekk i stedet. Så kom større pupper, det at øl smaker "rart", mye luft i magen, en vedvarende nesten-hodepine, og så bare ballet det på seg. Nå er dette min tredje graviditet, og sånne ting som utflod har variert fra gang til gang. Jeg tror ikke du trenger å henge deg opp i det. PS: Da jeg skulle ta en test med min andre, var det en nokså tidlig test, og den var negativ samme hvor mye jeg stirret på den i over 20 minutter. Jeg la den derfor litt snurt fra meg på nattbordet, og tenkte minst mulig på den utover dagen. Da jeg skulle legge meg mange timer senere, var det plutselig en svak, blå strek der likevel. Så om du skulle teste negativt, ta vare på testen en stund
Gjest AnneS Skrevet 20. november 2012 #13 Skrevet 20. november 2012 Kløende brystvorter fra 5 dpo, pluss mensmurringer fra 4/5 dpo. Hadde ikke hatt det før uten å ha vært gravid, så for meg var det sikre tegn Testet positivt 12 dpo.
er det muuulig Skrevet 20. november 2012 #14 Skrevet 20. november 2012 kan noen fortelle meg hva ikm, dpo osv betyr??
Bellabellabella Skrevet 20. november 2012 #15 Skrevet 20. november 2012 (endret) Ikm betyr Ikke-kommet-mens/dagen man forventer mensen Dpo betyr days past ovulation/dager etter eggløsning EL er eggløsning Endret 20. november 2012 av Bellabellabella
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #16 Skrevet 20. november 2012 Merket at noe strakk seg når jeg reiste meg fort opp av sofaen/senga. Pluss at jeg natt kjente stikking i puppene. Anonym poster: e41b5d4a83f3055e77b4a653d95d7067
er det muuulig Skrevet 20. november 2012 #17 Skrevet 20. november 2012 Ikm betyr Ikke-kommet-mens/dagen man forventer mensen Dpo betyr days past ovulation/dager etter eggløsning EL er eggløsning tusen takk
Tredjemann på vei :D Skrevet 20. november 2012 Forfatter #18 Skrevet 20. november 2012 Takk for svar! Dytter denne litt opp igjen I dag fikk jeg en "klatt" med hvit utflod iblandet en lysrosa farge og deretter litt svak brunfarge, men det har bare skjedd ved to dobesøk i dag. Det passer jo helt med beskrivelsen av festeblødning (noe jeg hadde forrige graviditet for 5 år siden), men det var omtrent slik det begynte med spotting sist mnd da, en uke før mensen Så har ikke de helt store forhåpningene!
Gurine og gulla Skrevet 20. november 2012 #19 Skrevet 20. november 2012 Vet ikke helt hvordan jeg siterer, men ang. den stikkingen så fikk jeg kanskje rett før ikm tror jeg. I tilleg så svettet jeg noe sinnsykt på natten, dynen min ble klissvåt. Det gjorde jeg sikkert fra en uke etter el eller noe sånt. Svettet i 2 mnd eller noe sånt, før det gav seg en av vennindene mine sa til meg "sikker på du er gravid " og det ver sikkert 2 uker før jeg fant det ut
Gurine og gulla Skrevet 20. november 2012 #20 Skrevet 20. november 2012 Testet ikke før jeg var nesten 2 uker over på ikm tror jeg
Gurine og gulla Skrevet 20. november 2012 #21 Skrevet 20. november 2012 X fingrene for deg, meget mulig det har vært en feste blødning kjenner du at det stikker når du nyser eller reiser deg enda?
Tredjemann på vei :D Skrevet 20. november 2012 Forfatter #22 Skrevet 20. november 2012 Jepp, har kjent det noen ganger siden søndag faktisk! Krysser alt jeg har og har såååå lyst til å teste nå før jeg legger meg tross jeg vet det er altfor tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå