Gå til innhold

diflucan til underlivssopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg sliter med underlivssopp. har brukt canesten flere ganger men soppen kommer bare tilbake igjen. Jeg går ofte på antibiotika pga. flere problemer.

Jeg har hørt at mange har fått resept på diflucan. Må man ha legetime for å få resept på det, eller kan man få det i skranken hvis man forklarer problemet?

Anonym poster: e5634cce72d5b27ce8efc6cf64b19239

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må til legen for å få resept. Vil tro du får det uten problemer. Be om å få en resept som du kan hente ut medikamentet på flere ganger, så har du for en stund fremover. ;)

Anonym poster: 1cc651f18274ed3dd2f45e15e2c52467

Skrevet

Du kan ringe legen i telefontiden.

Ps det er et synonympreperat til Diflucan som koster halvparten, ca 50 kr. Hvis du har sterke plager bør du be om resept på to tabletter, så hvis sympt ikke går over iløpet av en uke tar du en tablett til.

Ps diflucan skal svelges ;)

Skrevet

Du kan ringe legen i telefontiden.

Ps det er et synonympreperat til Diflucan som koster halvparten, ca 50 kr. Hvis du har sterke plager bør du be om resept på to tabletter, så hvis sympt ikke går over iløpet av en uke tar du en tablett til.

Ps diflucan skal svelges ;)

jeg ringer til skranken trur jeg :) Har ikke veldig sterke plager nå, men merker at det klør litt der nede. og at det gjør vondt å ha sex. vet at det skal svelges ;) hehe

hi

Anonym poster: e5634cce72d5b27ce8efc6cf64b19239

Skrevet

en ting til.... plages man med mye underlivssopp, så kan det være forebyggende å kutte alt sukker og gjær fra maten en periode... så du får sultet ut soppen!

Anonym poster: 121658c8cde7319585dabf1c97bc8d29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...