Gå til innhold

Hvordan går det med dere? Er dere også trøtte?


Julibaby 2013

Anbefalte innlegg

For to dager siden, da jeg var 5+3 slo trøttheten inn over meg, holder på å sove stående for tiden, hehe. Har heldigvis ikke blitt kvalm enda, men har en følelse av at kvalmen kommer snart. Hvilke symptomer har dere nå, og hvor langt er dere på vei? Tiden går så tregt frem mot uke 12, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JAAA!

Har vært veldig trøtt og sliten siden innsett egentlig...

Som er 5 uker siden nå på onsdag, altså 7uker på vei da.

Har hatt netter der jeg har sovet 12 timer bare for å prøve å ha litt til overs på jobb dagen etterpå, men merker at jeg sliter veldig!

Verst er det at det går hardt utover tiden sammen med tenåringene i huset :(

Er også vond i magen de dagene jeg gjør mye fysisk, og må legge meg av den grunn i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trøttheten er vel det værste for tiden. Men skal nok klare det. Gruer meg heller for kvalme og vondere rygg... men skal prøve å være positiv :) Er jo glad for symptomene også jeg da, så er jeg hvertfall sikker på at jeg er gravid og ikke at tr er på vei. Har ikke gått opp for meg at jeg er gravid enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når klokken nærmer seg 19 sitter jeg og gjesper og sliter skikkelig med å holde øynene oppe. Prøver å holde meg oppe noen timer til for hvis jeg legger meg tidlig blir jeg bare enda trøttere dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ett skikkelig a menneske. Og fungerer kjempe bra på 5-6 timers søvn. Litt over 7 timer, og jeg er helt ødelagt. Men nå som jeg er gravid, så sover jeg, sover og sover. Hadde fri fra jobb idag. Og sov nesten helt til kl 11. Helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har havna helt på sovinga. Til vanlig har jeg ikke ett overhengende behov for veldig mye søvn, men nå sover jeg hvorsomhelst og nårsomhelst.

Har hatt ferie fra jobben de siste to ukene, og er ikke mer enn 4+4, så skal bli spennende å se hvordan det blir på jobb framover...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...