Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Jeg dater en mann som bor et stykke unna. Det er i og for seg ikke ideelt, men det er hva det er. De siste fem planlagte helgene har blitt avlyst, årsakene er gode og gyldige, men moro er det jo ikke. Han ringer daglig og er ellers "på". Problemet er at han blir sint hvis jeg uttrykker skuffelse over avlyste planer. Utsagn av typen "det var synd, jeg hadde gledet meg, men sånt skjer". Dette fremprovoserer stor irritasjon. Resultatet er at jeg på den ene siden har en mann i livet som er raus med oppmerksomhet, tar masse kontakt og har mange gode sider, men på den andre siden alltid kansellerer i siste liten og blir sur og gretten for de rareste ting. Jeg føler meg jeg må gå på tåhev og aldri kan si noe om mine følelser hvis det ikke er uforbeholdent positivt. Resultatet er at jeg ikke lenger stoler på han, og da føler jeg meg mistroisk og vanskelig. Men magefølelsen er ikke god.. Noen råd å få her inne? Anonym poster: 3482b6ea3514902543d78b480d61b338
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Han har antakelig enten en annen kjæreste eller kanskje både samboer og barn? Anonym poster: 2e404759eacf1997f61c97c32058ad12
Gjest Filifjonka Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Jeg hadde blitt meget mistroisk over det du beskriver her. Ikke bare avlysningene, men mest det at han blir sint hvis du kommer med uskyldige utsagn hvor du gir uttrykk for den minste snev av skuffelse.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 Han har antakelig enten en annen kjæreste eller kanskje både samboer og barn? Anonym poster: 2e404759eacf1997f61c97c32058ad12 Det er nok ikke saken, så sant han ikke har fått hele familien sin med på bedraget Anonym poster: 3482b6ea3514902543d78b480d61b338
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 Hadde akkurat samme "problemet" med min nåværende samboer da vi datet. Jeg ble superirritert, gråt meg i søvn om noe ble avlyst eller jeg mistenkte at han drev og dobbeltdatet (noe han selvfølgelig ikke gjorde). Det var seriøst veldig slitsomt og jeg gikk på tåhev akkurat som du. MEN, dette gjorde jeg fordi jeg skjønte at han var en super mann og i dateperiodene kan det jo være litt frem og tilbake. Så om du føler at han i det lange løp er verdt alt mas og kjas som er nå; Bit det i deg. Anonym poster: 83aa94d688644e64c0ba4f805604818c Anonym poster: 83aa94d688644e64c0ba4f805604818c
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 Jeg hadde blitt meget mistroisk over det du beskriver her. Ikke bare avlysningene, men mest det at han blir sint hvis du kommer med uskyldige utsagn hvor du gir uttrykk for den minste snev av skuffelse. Ikke sant? Det er jo utrolig sært å bli sint for at noen sier de er skuffet over noe som avlyses? Jeg har jo ikke anklaget ham for det. Samtidig keves det full forståelse for det han måtte ha av vonde følelser. Anonym poster: 3482b6ea3514902543d78b480d61b338
stch85 Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 hvis du har en dårlig magefølelse så ville jeg fulgt den, har alltid angra når jeg har valgt å ikke høre på den dårlige følelsen.
Caprica Skrevet 19. november 2012 #9 Skrevet 19. november 2012 Hadde vel vært verre om du bare sa "jada ok det går fint" og var likegyldig når han avlyser??!! Viser jo bare at du hadde.gledet deg til å.se ham.og syns det er trist dere ikke kan treffes. Merkelig reaksjon, men det betyr jo ikke nødvendigvis at han ikke har rent mel i posen. MEN.. dersom dette skjer veldig mange helger til, ville jeg blitt mistenksom. Samme hvor flink han er til å ringe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå