rampejentene Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Heisann! Tenkte jeg skulle dele tegnebloggen min "www.rampestreker.net". Jeg begynte å tegne når jeg ble gravid om alt det som rare folk sa og hvordan det er å være gravid. Nå som datteren min er kommet til verden så har det absolutt ikke blitt mindre å blogge om Har opprettet facebook side slik at det blir lettere å følge med når jeg oppdaterer: https://www.facebook.com/Rampestreker tatt en titt å kom med inspill
mammsien Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Kanon bra!! Så kreativt og gjenkjennelig! (Heter det det?)
rampejentene Skrevet 19. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2012 Takker gøy at du synes det er gjenkjennelig!
SagflisiHåret Skrevet 20. november 2012 #5 Skrevet 20. november 2012 Kuuult! Morsomme tegninger og poeng:)
Foccacia Skrevet 20. november 2012 #6 Skrevet 20. november 2012 Veldig morsomt, kjenner meg godt igjen
lowe+spire Skrevet 20. november 2012 #7 Skrevet 20. november 2012 haha, utrolig morsom side! Jeg kjenner meg godt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå