Gå til innhold

Adventskalender til "fattig" venninne :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så oppfinnsom at jeg har laget adventskalender til venninna mi som skal ha unge i romjula :) Hun er ikke av det rikeste slaget, og mangler fortsatt ting til babyen. Ikke får hun mye fra familien heller, så da fant jeg denne lure måten å hjelpe henne på!

Har kjøpt sokker, smekker, klær, bleier, babyolje, smokker, våtservietter, gulpekluter, vaskekluter, flasker, ammeinnlegg, helseteppe, sengesett, innsektsnett til vogna osv ! Mye til baby og et par ting til den vordende mor. Gave nr 24 er både siste adventsgave og julegaven fra meg. En voksipose :)

Håper ideen faller i smak hos henne :)

Anonym poster: 3a725389ef1632db687434e896bda0de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en flott gave :)

Skrevet

Koselig ide! :)

Anonym poster: f58287353ff9b4a9fcbf31a10ca19f83

Skrevet

Åh, hvis det faller i smak her inne så tenker jeg hun også vil like det :D Hun har hatt det veldig tøft, vil bare vise hvor mye hun betyr for meg på en litt koselig måte :)

Anonym poster: 2c2fd096f66b063ce0ec94a10673a9df

Skrevet

Kjenner jeg blir rørt! For en flott ting å gjøre. Du har tydeligvis et stort hjerte, og om den gaven ikke blir satt pris på, da vet ikke jeg :P

Skrevet

Tror hun vil sette pris på den, kjenner henne for så vidt såpass godt at jeg vet det :) Men kanskje noen ville tatt seg nær av det uten å nødvendigvis si det? At du får gnidd inn at du ikke får kjøpt utstyr før babyen kommer? :S

Nei tipper hun blir veeldig fornøyd :)

Skrevet

Herlig tanke og gave!

Skrevet

Så utrolig fint gjort av deg. Jeg hadde blitt utrolig glad for en slik kalender. :-) du er virkelig en god vennine. Slike som deg vokser ikke på trær. Hun er veldig heldig :)

Skrevet

Åh, for en super venninne du er!! Bortimot verdens beste tenker jeg :-)

De tingene du har kjøpt koster jo en god del penger også så det hjelper henne nok langt på vei :-)

Skrevet

Jeg hadde hvertfall blitt veldig rørt og glad om jeg hadde fått noe slikt :)

Snill du :)

Skrevet

Ja det hjelper henne veldig mye. Hun har dårlig økonomi og har kun krav på engangsstønaden, så blir lite handling for hennes del.

Har sagt ifra at hun får en overraskelse, slik at hun ikke trenger å låne penger av noen eller bruke det lille hun har før babyen kommer. Men har ikke sagt hva overraskelsen er da, ville ikke det ;)

Har kjent henne fra barndommen, og vi stiller alltid opp for hverandre :)

Skrevet

For en fantastisk venninne du er:)

Skrevet

Fantastisk :)

Skrevet

For en fin gave:-) Hun er heldig som har en så fantastisk venninne som deg:-)

Skrevet

Takk for flotte kommentarer :) Nå gleder jeg meg bare enda mer til desember ;)

Skrevet

Veldig snilt og gavmildt, men jeg tror jeg hadde syns det var litt too much.. En voksipose koster vel 1000,-?

Anonym poster: ae7b6da796460c70da63b5e3261a20ff

Skrevet

Veldig snilt og gavmildt, men jeg tror jeg hadde syns det var litt too much.. En voksipose koster vel 1000,-?

Hva om du hadde 2000,- i mnd å leve for etter at regninger var betalt, dette skal dekke mat, bensin osv. Og bestevenninna di gjennom nesten 30 år hadde gjort dette for deg? Hadde du blitt fornærma, eller hva mener du med too much?

Voksiposen kostet mer enn 1000,- men hadde jeg ikke hatt råd så hadde jeg jo valgt noe annet. Hun får baby i romjula, synes ungen fortjener en voksipose jeg. Dessuten er det jeg som blir gudmor til barnet, ønsker å gjøre litt stas på henne.

Jeg har 20.000 etter regningene mine er betalt, hun har maks 2000,- Synes det er det minste jeg kunne gjort :)

Greit med ulike tilbakemeldinger, men kan du utdype svaret ditt litt? Hadde du blitt fornærma eller mente du bare det var too much med tanke på egen økonomi? :)

Skrevet

Og hun er verdens beste venninne, hun støtter meg så mye at dere aner det bare ikke :) Har vært borti triste ting i X antall mislykkede svangerskap som jeg ikke orker å "forsure" tråden min med, og hvem hjalp meg gjennom det? Jo, henne :) Hadde jeg vunnet i lotto hadde hun fått et hus !! ;)

Hennes støtte er i mine øyne verdt ti ganger mer enn en voksipose ;p

Skrevet

Jeg hadde nok følt meg litt mindreverdig som måtte motta sånne gaver av venner. Men det er nok fordi jeg alltid har klart meg selv og ikke kunne tenke meg å få noe av andre

Skrevet

Jeg personlig hadde følt meg litt lettere til mote (om jeg var henne) hvis du hadde formulert det som at det var ting du hadde kjøpt til gudbarnet ditt. Om det var en gave til meg, ville jeg følt at jeg måtte gjøre gjengjeld.

Men nå aner jeg ikke hvilket forhold dere har dere imellom, det er nok du som vet best om hun kan komme til å tenke sånn.

Uansett, veldig snilt gjort av deg. :)

Anonym poster: 49bc978976c9f4f42f7a55e6a75fb7f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...