Gå til innhold

Mohahaha! Practical jokes frem til jul!

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Hørte her om dagen at nå kan damene kjøpe en heklet liten rosa trekant og feste på jakkene sine. Dette er damenes movember som heter musenber. Den går ut på at damene ikke skal barbere seg nedentil frem til jul :) og dette viser vi ved p bruke rosa trekant. Alle pengene går uavkortet il kampen mot kreft.

Så! Jeg kjøpte 8 stk og ga til mine venninner og tok en selv festet på jakkene deres g sa det er mot kreft. Mohaha! De vet ingenting og det er gøy!

Jeg går med en selv så føler det ikke er så feil da:) ikke skal jeg barbere med før julaften heller :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, veldig bra, de vet ikke at alle da antar at de har syttitallsbush? Det er en god greie!

Skrevet

Nei det vet de ikke! Sikkert ikke så mange andre heller, men jeg vet og nå vet du også :) hihi moro!

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Hoho, artig. Jeg tenkte forresten på det der: Hvordan skal folk egentlig vite at man deltar? Det er jo som regel ikke så veldig mange som får kikke nedi trusa, så det blir jo litt teit å ikke barbere seg for å støtte kampen, når ingen ser det. Smart med en rosa trekant da, det var jeg ikke klar over :D

Jeg får ikke lov av kjæresten til å være med på musember, men så fikk ikke han delta på movember heller da, så... Hehe.

Skrevet

Her er vi mannstekre! Jeg skal delta på musember, mannen min er jo litt eldre og syntes det ikke gjør noe + at han er så kinky at jeg enda ikke vet hva han IKKE liker :/ Og han deltar på movember!

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Hehehe jeg tror det hele bunner i at ingen av oss egentlig vil være med på det ene eller det andre ;)

Hva synes du om bart da, egentlig? Jeg ser for meg at det kanskje er litt... Funky

Skrevet

Hehehe jeg tror det hele bunner i at ingen av oss egentlig vil være med på det ene eller det andre ;)

Hva synes du om bart da, egentlig? Jeg ser for meg at det kanskje er litt... Funky

Denne mannen er snowboard dude da, så han har alltid litt sånn 3 dagerskjegg going on, og det finner jeg ufattelig sexy!

Men må innrømme han ser litt snål ut når alt er borte bortsett fra barten :P Men men jeg tar han fordet jeg altså, og han meg med underlivsbart.

Hehe han er sexy ALLTID sexy!

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Denne mannen er snowboard dude da, så han har alltid litt sånn 3 dagerskjegg going on, og det finner jeg ufattelig sexy!

Men må innrømme han ser litt snål ut når alt er borte bortsett fra barten :P Men men jeg tar han fordet jeg altså, og han meg med underlivsbart.

Hehe han er sexy ALLTID sexy!

Tredagersskjegg er et stort JA fra meg også. Men bart klarer jeg altså ikke å bli fortrolig med. Det må vel kile litt i det helligste også, når han tar turen ned dit..? :D

Min har anlegg for skikkelig trønderbart, takker glatt nei til det altså!

Skrevet

Joda det kiler godt bare her og der, men movember er movember! og siden ejg deltar på musember vil det vel kile litt for han også.... Såe det kan jeg ikke si noe på ;)

Vi har sånn "alt er greit" ting going on, så det er bare supert!

Lørdag natt gikk han faktisk i mine tights og hood uten noe under tightsen og hestehale 3 cm lang bare da, og jeg gikk i slåbrokk høye sko og hans lue bort på Statoil for å kjøpe pølse. Måtte bare teste han og se hvor tøff han er ;)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Joda det kiler godt bare her og der, men movember er movember! og siden ejg deltar på musember vil det vel kile litt for han også.... Såe det kan jeg ikke si noe på ;)

Lørdag natt gikk han faktisk i mine tights og hood uten noe under tightsen og hestehale 3 cm lang bare da, og jeg gikk i slåbrokk høye sko og hans lue bort på Statoil for å kjøpe pølse. Måtte bare teste han og se hvor tøff han er ;)

Jeg hørte en gang at hår på skrufsa faktisk kan øke nytelsen for mannen under sex. Og det hadde jo vært helt okey :) Litt syttitallsbush er nå bedre en "tredagersskjegg" nedi der, uansett!

Hah, dere var vel et syn for guder. Tror jeg hadde ledd meg ihjel. Og må si jeg lurer veldig på hvilke reaksjoner dere fikk?!

Skrevet

Jeg hørte en gang at hår på skrufsa faktisk kan øke nytelsen for mannen under sex. Og det hadde jo vært helt okey :) Litt syttitallsbush er nå bedre en "tredagersskjegg" nedi der, uansett!

Hah, dere var vel et syn for guder. Tror jeg hadde ledd meg ihjel. Og må si jeg lurer veldig på hvilke reaksjoner dere fikk?!

Hvordan skal full bush øke nytelsen?

Jaja skal gi deg beskjed om en måneds tid hvordan det gikk, eller hvor lett det gikk ;)

Hehe vi fikk en del rare blikk. Klokken var heldigvis halv 2 og vi var heldigvis litt tipsy. Han som jobbet der, virket livredd av typen "skal dere rane meg eller noe? Dere må jo gå på noen form av narkotisk stoff"

Så han pustet lettet ut da vi fredelig gikk ut igjen lykkelige med hver vår pølse da kom det fra´n "eh.. fine kostymer da"

Jeg bryr meg ikke om slikt, jeg har ikke de grensene normale folk har angående å drite seg ut og bevisst stille seg villig til halshuggelse, bare se her på dib..

Han hadde noe mer angst.. Den ble forverret neste dag da jeg minnet han om at vi hadde sex i heisen som det visst er filmkamera i.. Ops...

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Hvordan skal full bush øke nytelsen?

Jaja skal gi deg beskjed om en måneds tid hvordan det gikk, eller hvor lett det gikk ;)

Hehe vi fikk en del rare blikk. Klokken var heldigvis halv 2 og vi var heldigvis litt tipsy. Han som jobbet der, virket livredd av typen "skal dere rane meg eller noe? Dere må jo gå på noen form av narkotisk stoff"

Så han pustet lettet ut da vi fredelig gikk ut igjen lykkelige med hver vår pølse da kom det fra´n "eh.. fine kostymer da"

Jeg bryr meg ikke om slikt, jeg har ikke de grensene normale folk har angående å drite seg ut og bevisst stille seg villig til halshuggelse, bare se her på dib..

Han hadde noe mer angst.. Den ble forverret neste dag da jeg minnet han om at vi hadde sex i heisen som det visst er filmkamera i.. Ops...

Nei, det vet jeg ikke. Husker ikke hvor jeg hørte eller leste det heller, kan godt hende det var en usikker kilde ;) Du får teste. Om det funker driiiitbra kan det hende jeg tester selv.

Shit, sex i heisen. Du er vill. Tenk om det hadde kommet noen inn? :o

Skrevet

Det er det fine med en blanding av fyll og grenseløshet jeg tenkte ikke! Hehe, vi har det jo fantastisk gøy sammen på alle plan:)

Hehe men eller jo jeg ofret det en tanke, men tenkte at "jeg bor jo ikke her, så jeg slipper pinlige stillheter før morgenkaffen på vei til jobben" Så jaha du, vi kan ikke gjøre det igjen om jeg i det hele tatt skal vurdere å flytte inn til han :/

Jeg er nå din nye sikre kilde, jeg skal nå lage en graf til mannen og han skal skal plotte inn ukene der de passer seg, blir det bedre med hår skal du få vite det da skal jeg maile deg grafen! hehe

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Det er det fine med en blanding av fyll og grenseløshet jeg tenkte ikke! Hehe, vi har det jo fantastisk gøy sammen på alle plan:)

Hehe men eller jo jeg ofret det en tanke, men tenkte at "jeg bor jo ikke her, så jeg slipper pinlige stillheter før morgenkaffen på vei til jobben" Så jaha du, vi kan ikke gjøre det igjen om jeg i det hele tatt skal vurdere å flytte inn til han :/

Jeg er nå din nye sikre kilde, jeg skal nå lage en graf til mannen og han skal skal plotte inn ukene der de passer seg, blir det bedre med hår skal du få vite det da skal jeg maile deg grafen! hehe

Du får satse på at dere finner dere noe nytt og eget da ;) Så kan dere sexe i heisen til krampa tar dere, med mindre dere får klager da seff. Hoho!

Jeg gleder meg veeeldig til å se grafen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...