Gå til innhold

Jeg har så vondt i håret mitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, dette er ikke trolling. Jeg vet det ikke skal være mulig å ha vondt i håret men det har jeg altså. Blir snart sprø av det og lurer på hva det kan være?

Har langt hår, bruker ikke noe spesielt i håret til vanlig. Vasker det hver 2-3 dag. Orker ikke bruke hårstrikk lenger for det gjør vondt, orker ikke dra håret bak øret for det gjør vondt. Lurer på om jeg bare skal klippe det kort for å få bort smertene, men min logiske sans sier meg at det ikke vil hjelpe.

Noen som har opplevd det samme...?

Anonym poster: d4bf39e17879f80796e77890a53d4bd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hårsår? Regner med at det er ved hårfestet du har vondt?

Sliter med det selv. Spesielt hvis det er bittelitt fett og får litt ekstra tyngde på seg. Får vondt og hodepine av å ha håret i strikk. Her skal håret klippes kort på grunn av det.

Anonym poster: 2df9efd314a71b826d9deeb72edf3355

Skrevet

Hvordan kan du ha vondt i håret egentlig? kanskje hodebunnen du har vondt i,men det følelses som håret

Skrevet

Jeg har hørt at det faktisk er mulig å ha nerver i hår og negler. Men da er det jo slik hele livet, og kommer ikke bare plutselig. Men kan tenkes at det er hårfestet som gjør vondt.

Anonym poster: 4577ad9b4b3236c8a29ad1d2408d57e1

Skrevet

Min kusine måtte klippe sitt hår kort da hodebunnen rett og slett ikke tålte vekten av håret hennes..Nå hadde hun veldig langt og tykt hår og hun hadde nok ikke trengt å klippe seg helt kort :)

Anonym poster: 90e7829d1a1fa47da8b37eff0d396257

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...