Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 For litt siden var det endel innlegg her om utroskap, og om man ville vært utro i den og den situasjonen. Hadde selv innlegg om denne håpløse mannen min!! Jeg tenkt da at jeg aaaldri i livet kunne gjort noe slikt... VELL nå har jeg så dritlei den udugelige fyrn, han gidder ikke ofre meg en seksuell tanke engang!!! Rører meg aldri, tar aldri initiativ til sex NEVER NOTHING!! (og ja kjære DIB høner jeg har prøvd alt) Så nå gleder jeg meg vilt til å reise bort på en jentetur, og gjett om jeg skal ut å finne noen å ha SEX for første gang på tja.. 3år?! Så kan det domme mannekreke sitte hjemme her å gjøre whatever han syns er givende! Vrææl, jeg er så frustrert over den dusten! (og ja jeg skal huske prevensjon) Guuu som jeg gleder meg.. Anonym poster: f209400ffc7782f0ab56b20dbcf454a0 Anonym poster: b7400d3fab03c4f9718eeffb46e62bf6
valkyrien Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Finn deg en norsklærer, så kanskje du retter opp i språket ditt samtidig...
Gjest Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Og han bor du sammens med?? Premie avsendt til dere begge!
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 Skal man kalle noen dum, bør man i det minste sjekke stavingen av ordet først.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 Jeg ville heller ikke hatt sex med en som deg hi ... Anonym poster: 2528c551c7a7535a98b56b8585cfaa08
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 Dum, dum, dumdidei dum..... Anonym poster: bf0d9532a8b400c77a1f62f193d153e1
ana_fi_hob_ Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 Barnslig HI...er det slik du kommuniserer med kjæresten din også?
Hønemor30 Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 Dom er domme dom! Hi, skjerp deg da! Kan du ikke heller gjøre det slutt med han du er sammen med da, før du ligger rundt. Dette vil jo ikke gjøre livet ditt noe bedre, selvom du sikkert tror det akkurat nå. Jeg har ingenting til overs for utroskap, og syns du burde tenke deg om litt nå!
Elsker livet Skrevet 19. november 2012 #9 Skrevet 19. november 2012 Det er så dumt at det burde være ulovlig.
Marjoriee Dawes Skrevet 19. november 2012 #10 Skrevet 19. november 2012 Bare informer gubben din først så :-P huff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå