Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 Har en sønn på 6 år- Han fortalte her endag på skolen,at han hørte stemmer i hodet sitt-. Da jeg spurte han om dette,fortalte han meg at ja det stemte. Han hadde lagt seg,og vi hadde overnattingsbesøk i noen dager.Denne mannen snakker veldig høyt,og j å hørtes godt. Han hadde hørt meg og han mannen,vi er bror og søster,snakker ,og tuller om alt..Men han trodde da det kom fra hodet hans og syntes dette var litt ekkelt.. Stakkars sønnen min,kjenner jeg ble veldig letta at det "kun" var dette. Da lærern hans var meget bekymra da han hadde sagt dette til en aen lærer. Hun forslå at vi skulle snakke med Bup.. Anonym poster: d567f2bcb7987d3e14404caa7ef77ac4
valkyrien Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 BeKymret... Er ikke sikker på om jeg skjønner deg her? Sønnen din trodde stemmene var i hodet sitt når det var faktiske stemmer? Er vel sært at en 6-åring ikke skiller mellom det, så det kan umulig skade å prate med Bup...
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 BeKymret... Er ikke sikker på om jeg skjønner deg her? Sønnen din trodde stemmene var i hodet sitt når det var faktiske stemmer? Er vel sært at en 6-åring ikke skiller mellom det, så det kan umulig skade å prate med Bup... Enig her, ta heller mot all hjelp for å få det sjekket opp. Bedre å være på den sikre siden
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 Ja,han syntes det var ekkelt å høre stemmene ,han forstå ikke helt hvordan han fikk de stemmene i hodet liksom. Huset er som sagt gammelt og det er lytt her. Akkurat den kvelden var vi ekstra høylytte da han akkurt hadde kommet til oss..Men når jeg forklarte han det,så sa han bare åh ja,Da kom de ikke fra hodet mitt da,Han virka letta .... Anonym poster: d567f2bcb7987d3e14404caa7ef77ac4
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 Kanskje det er noen andre han kommuniserer med? Det sies jo at barn hører og ser mer enn oss voksne. Kanskje noe slikt? Anonym poster: dff26b60fd4851bb38cc540c74b02b62
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 At han ser "gjenferd"mener du?? Nei nei,tror nok det. Det var nok at han ble litt skremt over ,at han hørte stemmene våre men ikke helt forstå hvor dem kom fram.Vi satt jo i 1 etasje mens han sover i 2 etasje. Men ja,jeg ville ha Bup til å se på han likevel.Skader ikke. Han er også under utredning på Bup,for Adhd.. (jeg har adhd selv,og ska straks starte på medsin) Han har tilknyttingsvansker som diagnose.Om det har noe med saken å gjøre?? Må også nevnes at han litt på skolen,da han er urolig . Er en gutt på 11 år som driver å sparker/slår/dytter han ned husken,han plager han flere ganger i uka.Jeg har selv sett dette på bussen,og snakka med gutten. Synd at sønnen min ska bli plaga slik,syntes litt synd i han gutten som erter han. Da han allid er "slem" både mot mitt barn og andre barn., Det er jo tydligvis noe som plager han 11 åringen. Anonym poster: d567f2bcb7987d3e14404caa7ef77ac4
Gjest Trulte med to små Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 Jeg er enig i at det er viktig å få tatt tak i dette, snakke med han og kanskje få hjelp fra noen som ikke bare vil automatisk se på det som et sykdomstegn. Mulig han er en som hører ting, slik andre kan se osv ting ikke alle andre kan se. Da bør han få hjelp og veiledning til å forstå dette og evnt lære å stenge litt av for det han sanser. Jeg vet om flere barn som har slike evner og de er oppegående, empatiske og flotte barn, dessverre blir slike altfor lett stemplet som syke, noe de ikke er. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 dytter Anonym poster: d567f2bcb7987d3e14404caa7ef77ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå