Gå til innhold

Har du bestillt fra Zalando?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestillt fra Zalando 3 ganger, og ingen av gangene har jeg fått med returskjema kun en leveringsbekreftelse. De hevder jo at det er så lett å returnere i og med at de betaler frakt, men litt vanskelig uten returskjema som de refererer til på leveringsbekreftelsen. Første gangen trodde jeg det var en glipp og sendte mail til kundeservice. Da fikk jeg skjemaet på mail og mannen printet det ut på jobben.

Noen som har lignende erfaringer?

Anonym poster: 0890722e51a2dac5ff58ec46dc81f81c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke det jeg heller. I tillegg brukte de tre ganger så lang tid på frakt som lovet, og var elendige på kundeservice da jeg skrev til dem. Kastet rabattkortene som kom med pakken, for jeg kommer aldri noen sinne til å bruke en krone hos dem igjen.

Skrevet

Jeg har bestilt derfra èn gang, og hos meg var det returskjema i pakken. Kjapp frakt. Det eneste jeg reagerte på, var at de brukte en stoor eske, til kun en badedrakt... Miljøsløsing!

Skrevet

De vil helst ikke at du skal returnere da, serru du :)

(sleipinger..)

Skrevet

Og det er heller ikke linket til returskjema i en bekreftelsesmail?

Skrevet

Jeg bestilte noe derifra for første gang for en uke siden. I følge sporinga har pakka liggi hos tollpost i oslo siden fredag og blitt "sortert" et par, tre ganger.. og er i dag fortsatt ikke sendt videre. Syns de er litt trege jeg, når jeg bestiller fra feks ellos så har jeg som regel varene på 4 dager..

Skal forøvrig legge merke til dette med returskjema, om det ligger i pakka..om den dukker opp da :P

Skrevet

Og det er heller ikke linket til returskjema i en bekreftelsesmail?

Nei. Kun mail om at bestillingen er på vei, og så en når pakken er hentet ut hvor de minner på at betalingen skal skje innen 30 dager og vil at de skal vurdere/kommentere produktene du har mptatt.

Hi

Anonym poster: 0890722e51a2dac5ff58ec46dc81f81c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...