Gå til innhold

Hjelp er fint :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg kjøpte til Tante og Onkel som har alt? De er litt fine,så vil ikke kjøpe noe på europris eller Nille,og helst ikke mer enn 500. De er godt over 60 år begge 2,og skal kjøpe noe sammen,så hadde vert veldig fint med tips på forhånd takk:)

Vet hva de andre skal få :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en fin vin, og noe godt ved siden av, som fin sjokolade, en god olje, gode oster eller andre ting du finner i delikatessen. Vi ga det i fjor til en som er litt fin på det. Jeg pakka alt sammen pent i ei eske, og det slo virkelig godt an!

Skrevet

Takk det hørte ikke dumt ut, kanskje jeg skal finne på noe slikt, jeg har jo ikke pelling på vin da,men de som jobber det,vet vel hva som er godt eller ikke,det var faktisk et veldig godt Tips :) Tusen takk

Skrevet

Herregud !!! Du skreiv akkurat samme innlegg i går og fikk "tilsnakk" nok engang om 1000 innlegg om dagen og alle så å si like !! Hva skal til for at du roer ned denne hysteriske innlegg skrivingen... ?

Skrevet

Hva er problemet? må få lov til og skrive 4-5 innlegg på en dag, så ser ikke problemet ditt

Skrevet

dessuten fikk jeg hjelp,så vet hva jeg skal kjøpe nå

Skrevet

Greit nok at du har lov til å skrive 4-5 innlegg om dagen, men du skriver jo 100 innlegg om dagen. Jeg skjønner at folk kan spørre om ting de lurer på selv om det ikke nødvendigvis har noe med graviditet osv å gjøre, men når du skriver 100 innlegg om dagen om farmen, hva onkel og tante skal få til jul osv, så må du skjønne at folk blir lei?

Og de fleste svarene du gir andre er inne er helt tafatte, du svarer ikke på det de spørr om, det virker som om du bare MÅ kommentere.

Hvis du ikke er oppegående nok til å finne julegave til tanta og onkelen din som kun du her på forumet kjenner, så synes jeg nesten du bør sjekke IQ'EN din før du setter et barn til verden.

Alle vet at man kan kjøpe en vinflaske, flott konfekt, fin mat (fenalår eller lignende) til godt voksne slektninger. Ikke plag oss med dine hverdagsproblemer med mindre de omhandler babyen i magen din vær så snill.

Skulle noen ganger ønske DIB var som Facebook, at du kunne blokkere de personene du ikke liker.

Skrevet

Greit nok at du har lov til å skrive 4-5 innlegg om dagen, men du skriver jo 100 innlegg om dagen. Jeg skjønner at folk kan spørre om ting de lurer på selv om det ikke nødvendigvis har noe med graviditet osv å gjøre, men når du skriver 100 innlegg om dagen om farmen, hva onkel og tante skal få til jul osv, så må du skjønne at folk blir lei?

Og de fleste svarene du gir andre er inne er helt tafatte, du svarer ikke på det de spørr om, det virker som om du bare MÅ kommentere.

Hvis du ikke er oppegående nok til å finne julegave til tanta og onkelen din som kun du her på forumet kjenner, så synes jeg nesten du bør sjekke IQ'EN din før du setter et barn til verden.

Alle vet at man kan kjøpe en vinflaske, flott konfekt, fin mat (fenalår eller lignende) til godt voksne slektninger. Ikke plag oss med dine hverdagsproblemer med mindre de omhandler babyen i magen din vær så snill.

Skulle noen ganger ønske DIB var som Facebook, at du kunne blokkere de personene du ikke liker.

Der fikk du svaret ditt... Kunne ikke sakt det bedre selv !!;)

Skrevet

på 1 måned har du flere innlegg en det jeg har på 7. det er litt mye. og jeg og komenterer mye synes jeg.

Men det virker som du kjeder deg og må bare ha noe og gjøre. men husk for vært slikt unødvendig innleg dytter du ned de som faktisk trenger hjelp til viktige ting. Du sa jo selv når du lagde denne nye profilen at du skulle begrense innlegg. Men det har du jo ikke gjort.

Til og med til de som ønsker og bli spå er du inne og komenterer.

Hvis noen spør de som spår om når de tror babyn kommer, så er det unødvendig av deg og svare. Når han er klar.

Bare begrens deg litt så slipper du slike svar som her nå. Det blir slik at den dagen du spør om noe viktig så får du ikke svar her inne for folk går lei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...