Gå til innhold

Deilige mandag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

NCIS er tilbake :) Mark Harmon er en skikkelig "gobit".

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Åh, når begynner det? :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Deilige mandag! For i morgen er det tirsdag og da kommer kjekken med sushi:) deilig dag i dg også da. Mille og jeg har inne dag og ser på kjekke og stramme Brannmann Sam eneste medisin mot ørebetennelse det gitt..

Gjest Pølsevev!
Skrevet
Deilige mandag! For i morgen er det tirsdag og da kommer kjekken med sushi:) deilig dag i dg også da. Mille og jeg har inne dag og ser på kjekke og stramme Brannmann Sam eneste medisin mot ørebetennelse det gitt..

Brannmann Sam skal man ikke kjimse av, han fikser det meste. Her i huset ropes det "Alle mann til pumpene" og "Ring Brannmann Sam" titt og ofte. Uansett hva det gjelder :)

God bedring til Mille!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Brannmann Sam skal man ikke kjimse av, han fikser det meste. Her i huset ropes det "Alle mann til pumpene" og "Ring Brannmann Sam" titt og ofte. Uansett hva det gjelder :)

God bedring til Mille!

Hahaha herlig! Skjønner ikke hva det er med akkurat Brannmann Sam altså! Men det er kun det som gjelder å se på ja, Thomas toget, Postmann Pat eller Timmy tid kan ikke måle seg!

Så jeg går rundt å synger BS sangen hele tiden jeg, nynner ofte på den på skolen også :/ Hehe

Tusen takk for god bedringsønsker :) Hun sover nå heldigvis.

Om lille i heimen din tilfeldigvis får tak i nummeret til denne Brannmann Sam kan jeg godt tenke meg det, for makan til alt mulig fikser finnes ikke :) "ingen er som Brannmann Sam"

Gjest Pølsevev!
Skrevet
Brannmann Sam skal man ikke kjimse av, han fikser det meste. Her i huset ropes det "Alle mann til pumpene" og "Ring Brannmann Sam" titt og ofte. Uansett hva det gjelder :) God bedring til Mille!
Hahaha herlig! Skjønner ikke hva det er med akkurat Brannmann Sam altså! Men det er kun det som gjelder å se på ja, Thomas toget, Postmann Pat eller Timmy tid kan ikke måle seg! Så jeg går rundt å synger BS sangen hele tiden jeg, nynner ofte på den på skolen også :/ Hehe Tusen takk for god bedringsønsker :) Hun sover nå heldigvis. Om lille i heimen din tilfeldigvis får tak i nummeret til denne Brannmann Sam kan jeg godt tenke meg det, for makan til alt mulig fikser finnes ikke :) "ingen er som Brannmann Sam"

Postmann Pat kan bare gå og legge seg, ingen er som Brannmann Sam :)

Lover å sende deg en pm hvis jeg får tak i nummeret hans. Men sparer den kjekke Tom i helikopteret til meg selv ;)

Skrevet

Mandag er en drittdag! Møte i Bærum kl 14.30 som er ment å vare i en time og som alltid varer minst halvannen. Da er det langt til Kolbotn når køen snegler seg av gårde og klokka tikker lynraskt mot stengetid i barnehagen.

Etter leggetid for ungene er det jobbetid for mamma. Møte kl 10 hver tirsdag som krever minst tre timer forberedelse. Det blir fra 20 til 23 det, hver j... mandag fordi det som egentlig er arbeidsdagen alltid fylles med alt mulig annet rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...