Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere ostehøvlen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva med ting som boksåpneren, brødkniven, brødskjæremaskinen ol?

Anonym poster: d6897ebea0c20fc7220445d33b4691f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter måltidet. Boksåpneren er ikke i kontakt med matvaren, så den vaskes sjelden. Brødkniv bruker vi sjelden, så den vaskes etter bruk.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet
Etter måltidet. Boksåpneren er ikke i kontakt med matvaren, så den vaskes sjelden. Brødkniv bruker vi sjelden, så den vaskes etter bruk.

Samme her :)

Skrevet

Ostehøvel og brødkniven går i oppvasmaskinen hver dag,og boksåpner skyller jeg etter bruk.

Gjest ________
Skrevet

Etter hvert bruk på ostehøvelen, en gang om dagen på brødkniven

Skrevet

Daglig, siden det brukes daglig. Brødskjæremaskin har vi ikke. Kniv og fjøl vaskes etter bruk. Ostehøvel en gang om dagen, minst. Boksåpner vaskes også som alt annet.

Skrevet

Ostehøvvelen vaskes stort sett daglig. Brødkniv og brødfjel vaskes et par ganger i uka. Boksåpneren skylles etter bruk, men blir veldig sjeldent vasket skikklig og brødskjæremaskinen blir nesten aldri vasket, bare tømt for smuler og tørket over. Hater den innrettningen.

Anonym poster: d6897ebea0c20fc7220445d33b4691f6

Skrevet

I oppvaskmaskinen daglig (hvis den har blitt brukt, såklart ;) )

Anonym poster: e9451677049a0a765b3c1c6c32347edf

Skrevet

Dere som skriver etter bruk, har dere mange ostehøvler eller kjører dere oppvaskmaskinen veldig ofte? Her vasker vi den når vi setter på en ny maskin, så den blir vasket ca hver dag, men ikke nødvendigvis etter en gangs bruk.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Dere som skriver etter bruk, har dere mange ostehøvler eller kjører dere oppvaskmaskinen veldig ofte? Her vasker vi den når vi setter på en ny maskin, så den blir vasket ca hver dag, men ikke nødvendigvis etter en gangs bruk.

Vasker for hånd.

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Alt vaskes etter bruk bortsett fra boksåpneren. Den tørker jeg av med fuktig papir eller klut en gang i ny og ne. Brødskjæremaskinen tørkes av etter bruk og vaskes hver kveld når vi har den fremme :)

Skrevet

Ostehøvel hver dag. Tror jeg aldri har vasket bokseåpneren??!

Anonym poster: c3338fc4f0488d937a517667b64a0c27

Skrevet

Ostehøvelen og brødkniven vaskes et par ganger i uken. Boksåpneren er jo sjelden i kontakt med maten, men hvis den er det skyller jeg den bare, eller en sjelden gang legger jeg den i maskinen. Brødskjæremaskin har vi ikke.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ostehøvelen og smørekniven vaskes etter hver gangs bruk. For hånd. Og blir slengt i oppvaskmaskinen når maskina likevel skal settes på.

Har også flere ostehøvler, men en favoritt. ;-) Brukes flere ganger om dagen. Brødkniven brukes sjelden, men vaskes etter hver bruk. Bokseåpner er ikke i kontakt med mat, så den vaskes ikke, og brødskjæremaskin har jeg ikke. Brød skjærer vi i butikken.

Skrevet

Har 3 ostehøvler så den settes i oppvaskmaskinen etter hver gang bi har brukt den.

Bruker veldig sjeldent brødkniv, men skyller den etter bruk hvis jeg bruker den.

Boksåpneren legges tilbake i skuffen etter bruk. Vaskes kun hvis jeg søler på den.

Skrevet

Vaskes hver kveld, sammen med resten av oppvasken.

Brødkniv og ostehøvel. Brukes sjelden boksåpner.

Skrevet

Ostehøvelen settes i oppvaskmaskinen når den skrus på, en gang om dagen, så den kan godt brukes et par ganger før den vaskes.

Brødkniv bruker vi aldri, deler opp brødet på butikken.

Anonym poster: 27f3b442aaf5536b984f3675a1991e62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...