Gå til innhold

Sukk... tid for julekort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine tre gutter på hhv 6, 4 og 1,5 år er selvsagt verdens søteste, men sammen er det umuuuuulig å få tatt et bilde der alle ser normale ut! Nå har tiden kommet for å lage julekort og er desperat etter å få gode tips om hvordan vi kan klare å få bilder av de sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gitt opp ;)

Lager julekort på collage-måten, setter sammen flere små bilder til et julekort..

Skrevet

Har samme problemet, bare at vi har ett barn mer enn deg ;) Vi har løst det på to ulike måter de siste årene. Enten ved å ta bilde av hver av dem og så klippe det sammen på julekortet slik at det blir 4 små bilder i stede for ett stort med alle på, eller at vi sender julebrev (digitalt) i stede for julekort der vi skriver litt om hva vi har gjort det siste året og legger ved bilder som passer underveis. Begge deler funker like bra :)

Skrevet

Har gitt opp her også, og jeg har bare to. Har hatt flere seanser, og hver for seg er de fine, men aldri på samme bilde. Så her blir det julekort med to bilder.

Skrevet

Har til no laga kort med to bilete på, men fekk faktisk til eit fint fellesbilete i år. Me tek ein del bilete ute når dei er i aktivitet, og då vert det ofte finare enn når ein stiller dei opp til fotografering inne. Og så er manne god på å stå og tulle for å få dei til å le, medan han knipsar ein heil haug bilete

Skrevet

Vi benytter tilbudet hos den lokale fotografen, og tar julekortbilde der; koster litt mer enn å gjøre det sjøl, men sparer inn på frustrasjon :D Og alle tre ble kjempefine på bildet!

Skrevet

Ha ha... Kjenner til det :-) Vi benyttter oss av fotograf... alt annet er helt håpløst. huff.

Skrevet

her var pepperkake tingen som skulle til for å få til et greit bilde, hvor han sitter i ro, fikk også med et lurt smil :) de to eldste skjønner sikkert at de får noe godt å spise/se på film eller noe etterpå, hvis de er flinke og sitter i ro. samtidig kan eldstepå 6 holde den på 1,5, mens den minste kanskje får noe godt å knaske på? eller får holde i juletrepynt, glitter etc.. bruk fantasien og jeg tenker at små bestikkelser er lov ;) er jo bare denne ene gangen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...