Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 De satser mye på faglærere i småtrinnene. Dvs at de knapt har kontaktlæreren i noen fag. Når vi er på utviklingssamtale så har hun masse skriv fra de forskjellige lærerene hvor de beskriver barnet ditt sin innsats. Men da får man egentlig aldri snakket med de andre lærerene. Og kontaktlæreren kjenner ikke barnet så godt. Andre som har det slik? Anonym poster: b7d2ed83a527d130a79864e5143d11c1
hol(L)y COW Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Ikke bare negativt det! Sånn jeg tenker så synes jeg det er bra - spesielt om faglærerene har fordypning i de fagene de underviser i. Da får elevene "bedre" lærere som faktisk liker de fagene de underviser i. Dessuten mener jeg det er flott at barna har flere lærere å forholde seg til. Fordi det er lettere at man ikke blir stemplet på trynefaktor, den ene eller andre veien. Alle har noen de liker bedre enn andre........ og selv om de fleste er så profesjonelle at de prøver så godt de kan å skjule det så skinner det ofte gjennom. Da er det fint at elevene har flere å forholde seg til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå