Gå til innhold

Kjæresten inviterer ei anna dame med på fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lukter svidd lang vei. Jeg var også sammen meg en som ikke ville være Facebook venn. Han mente at noen deler av livet trengte vi ikke hele. Haha. Jeg gikk fra denne mannen. Vise seg selvsagt at han hadde vært utro så til de grader Hele vårt forhold ( 5 år ) fra start til slutt. !!

Jeg har ikke mannen min på face. Det betyr ikke at jeg er utro, sånn til info.

Anonym poster: 7eb83593418b592b24e3243ac463dd31

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hei dere. Har klart å roe meg nå, etter i går da han faktisk sletta sin fb istedet for å legge meg til der. Krangla som juling i går kveld, han sier han "hadde glemt" at han inviterte henne, han er jo så stressa på jobb om dagen.

Vi hadde en liten "pause" i sommer, og han har visst også glemt å fortelle denne dama at vi har blitt sammen igjen, og at jeg og ungen flytta inn for snart 3 mnd siden.

HVEM GLEMMER SÅNT?!

For å oppsummere:

-Han har sagt til kun de som har spurt at vi har blitt sammen igjen

-Han glemmer å si fra at han inviterer ei dame med på fest

-Denne dama tror han er singel

-Denne festen har han sagt at han vil dra på uten meg

-Da jeg krevde at han skulle legge meg til som venn på FB for å kunne knytte min profil til hans (via sivilstatus) så sletter han kontoen sin

-Han åpna den igjen men vil ikke godkjenne forespørselen min (dog godtok meg som venn)

-Han har enda ikke fortalt denne dama at han er sammen med meg

-Han la skylda på meg når dama ble sur på han, fordi jeg måtte skrive til henne, da han ikke ville det selv

Jeg har tilgitt han, men når jeg leser det jeg selv skriver klarer jeg ikke helt å skjønne hvorfor. Sitter enda med en dårlig magefølelse. Skal gi det noen dager å se om han klarer å fatte hvordan han skal klare å ro seg i land med dette her, uten at jeg må stå å fortelle han det.

HI

Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32

Etter alt det du nevner her, så hadde jeg nok sakt meg ferdig med forholdet jeg hvertfall.. Man glemmer ikke å si ifra at man er i forhold igjen, det er den tynneste forklaringen jeg har hørt noen sinne tror jeg :-o

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hei dere. Har klart å roe meg nå, etter i går da han faktisk sletta sin fb istedet for å legge meg til der. Krangla som juling i går kveld, han sier han "hadde glemt" at han inviterte henne, han er jo så stressa på jobb om dagen.

Vi hadde en liten "pause" i sommer, og han har visst også glemt å fortelle denne dama at vi har blitt sammen igjen, og at jeg og ungen flytta inn for snart 3 mnd siden.

HVEM GLEMMER SÅNT?!

For å oppsummere:

-Da jeg krevde at han skulle legge meg til som venn på FB for å kunne knytte min profil til hans (via sivilstatus) så sletter han kontoen sin

-Han åpna den igjen men vil ikke godkjenne forespørselen min (dog godtok meg som venn)

-Han la skylda på meg når dama ble sur på han, fordi jeg måtte skrive til henne, da han ikke ville det selv

Jeg har tilgitt han, men når jeg leser det jeg selv skriver klarer jeg ikke helt å skjønne hvorfor. Sitter enda med en dårlig magefølelse. Skal gi det noen dager å se om han klarer å fatte hvordan han skal klare å ro seg i land med dette her, uten at jeg må stå å fortelle han det.

HI

Etter alt det du nevner her, så hadde jeg nok sakt meg ferdig med forholdet jeg hvertfall.. Man glemmer ikke å si ifra at man er i forhold igjen, det er den tynneste forklaringen jeg har hørt noen sinne tror jeg :-o

Og man glemmer ikke at man inviterer en dame på fest heller :) Så enten er han en drittsekk, eller så hadde jeg fått ham sjekket for Alzheimers...

Skrevet

HVEM GLEMMER SÅNT?!

For å oppsummere:

HI

Utnytt ham til de grader økonomisk alt du kan, så stikker du. Tror han får sin straff da.

Anonym poster: 25a61b3e98ab7ea8ebab2d3090cb2299

Skrevet

HVEM GLEMMER SÅNT?!

For å oppsummere:

HI

Du hadde all min symp frem til dette innlegget. Jeg leser og så kommer det "jeg har tilgitt han" Da er du jo rett og slett du som et brød og kan takke deg selv.

Mannen din derimot har jo det perfekte forhold han kan gjøre hva han vil, drite i å stå for at dere er sammen +++ og du tilgir han glætt! Her hadde jeg ikke engang giddet å sette ned foten, her hadde jeg gått, eller nei løpt.

Åpne øynene!

Ordla meg feil, jeg har sagt til han "det er greit" for å få ro i huset pga ungen. Men er enda forbanna og det får han leve med, for ikke pokker om det er jeg som skal gå rundt med dårlig samvittighet for at jeg "overreagerer" og "ødelegger vennskap".

Men som sagt, gir det et par dager for å se om han klarer å rydde opp i dette, gjøre det han skulle gjort fra dag 1; være ærlig, kutte kontakt med denne dama og rope til hele verden at han er sammen med meg og det er han stolt av å være. Da, og kanskje da, skal jeg tilgi.

HI

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor du har tilgitt ham.

Men vil du fortsette å være dørmatte, så værsågod.

Skrevet

Er det hans unge? Hvis det er det, så kan du kanskje prøve å ordne opp. Hvis det ikke er hans unge, så er valget åpenlyst.

Skrevet

Er det hans unge? Hvis det er det, så kan du kanskje prøve å ordne opp. Hvis det ikke er hans unge, så er valget åpenlyst.

ja, såklart er det hans.

HI

Skrevet

ja, såklart er det hans.

HI

Ok, hadde ikke helt fått det med meg.. ;) Jeg ville vært veldig mistenkelig til oppførselen hans, men jeg hadde ofret mye for at barnet skulle slippe brudd..

Skrevet

Hei hi.

Jeg har litt samme erfaringer som deg, og skal prøve å fatte meg litt i korthet.

Jeg og min eks flyttet fra hverandre i tidligere i år. Etter mye styr. Det hele startet i fjor med at jeg oppdaget at han hadde fått ei ny facebook venninne (jeg er ikke facebruker selv, men laget en konto for å se hva han drev med,da det var så mange ting som skurret. Og jeg ga han mange sjanser til å rydde opp)

Denne nye facebook venninne gikk over til å bli ei han tastet med på mobilen, skjult for meg trodde han.

Mange mener nok jeg sank ned på hans nivå når jeg snoket, men det får så være.

Jeg leste flere av mailene deres og sms'ene, hun sendte bilder av seg selv og det var tydelig flørting. Jeg latet lenge som at jeg ikke viste noe, men sa tilslutt at jeg visste alt selvfølgelig.

Det viste seg også at han latet som han var singel på face. Da vi i november blei enige om det var slutt, så endret han status til singel. Da jeg samtidig fant ut at jeg var gravid,ble vi enige om å prøve å redde forholdet. Men da mars kom orket jeg ikke mer. Han fortsatte å fremstå som singel, hadde sagt til alle at det var slutt. Ingen viste vi skulle jobbe med forholdet etc..

Denne jenta visste ikke om meg. og jeg har vært på nippet sååå mange ganger å ringe henne. For å fortelle at mannen hun flørtet med og var så forelsket i faktisk ikke var singel, ikke bodde aleine og i tillegg ventet barn. Men jeg gjorde det ikke.

Det var ikke hennes skyld dette.

Nå endte det som sagt med at vi flyttet fra hverandre,det nytter ikke og jobbe med et forhold med en mann som leiker singel, og vil leve livet uten forpliktelser. Du må tenke deg godt om, og følge magefølelsen din. Og viss du blir må han virkelig bevise at han vil ha deg og familien sin.

Er så mye som skurrer i hisotrien din.

Jeg kjenner godt følelsen din, har hatt den selv.

Ønsker deg alt godt, og håper du tar de rette valgene. Folk har kommet seg ut av kriser før, men da må dere virkelig ønske det begge to og jobbe i samme retning.

Klem til deg

Skrevet
Hei dere. Har klart å roe meg nå, etter i går da han faktisk sletta sin fb istedet for å legge meg til der. Krangla som juling i går kveld, han sier han "hadde glemt" at han inviterte henne, han er jo så stressa på jobb om dagen. Vi hadde en liten "pause" i sommer, og han har visst også glemt å fortelle denne dama at vi har blitt sammen igjen, og at jeg og ungen flytta inn for snart 3 mnd siden. HVEM GLEMMER SÅNT?! For å oppsummere: -Han har sagt til kun de som har spurt at vi har blitt sammen igjen -Han glemmer å si fra at han inviterer ei dame med på fest -Denne dama tror han er singel -Denne festen har han sagt at han vil dra på uten meg -Da jeg krevde at han skulle legge meg til som venn på FB for å kunne knytte min profil til hans (via sivilstatus) så sletter han kontoen sin -Han åpna den igjen men vil ikke godkjenne forespørselen min (dog godtok meg som venn) -Han har enda ikke fortalt denne dama at han er sammen med meg -Han la skylda på meg når dama ble sur på han, fordi jeg måtte skrive til henne, da han ikke ville det selv Jeg har tilgitt han, men når jeg leser det jeg selv skriver klarer jeg ikke helt å skjønne hvorfor. Sitter enda med en dårlig magefølelse. Skal gi det noen dager å se om han klarer å fatte hvordan han skal klare å ro seg i land med dette her, uten at jeg må stå å fortelle han det. HI Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32
Du hadde all min symp frem til dette innlegget. Jeg leser og så kommer det "jeg har tilgitt han" Da er du jo rett og slett du som et brød og kan takke deg selv. Mannen din derimot har jo det perfekte forhold han kan gjøre hva han vil, drite i å stå for at dere er sammen +++ og du tilgir han glætt! Her hadde jeg ikke engang giddet å sette ned foten, her hadde jeg gått, eller nei løpt. Åpne øynene!
Ordla meg feil, jeg har sagt til han "det er greit" for å få ro i huset pga ungen. Men er enda forbanna og det får han leve med, for ikke pokker om det er jeg som skal gå rundt med dårlig samvittighet for at jeg "overreagerer" og "ødelegger vennskap". Men som sagt, gir det et par dager for å se om han klarer å rydde opp i dette, gjøre det han skulle gjort fra dag 1; være ærlig, kutte kontakt med denne dama og rope til hele verden at han er sammen med meg og det er han stolt av å være. Da, og kanskje da, skal jeg tilgi. HI Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32

Sier det samme.. ALLE jævla varsellampene blinker og du må åpne øynene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...