Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #26 Skrevet 19. november 2012 Jeg syns ikke du skal dra det for langt med henne. Jeg hadde ikke kontaktet henne, men det er meg. Syns du skal ta dette opp med mannen din, det er han du bør være sur på. Hun har ingen forpliktelser til deg annet enn å være et godt medmenneske. Det er han som svikter. Jo, men om hun ikke har vett til å takke nei til invitasjonen, så vet hun hvertfall at hun bør gjøre det heretter. Og jada, det er han som skal få gjennomgå. Prøvde å være litt høflig, sånn "beklager at han ikke kommer til å bli med deg ut, jeg har bedt han om å bli hjemme siden jeg ikke synes det er passende at dere drar ut sammen". ok eller? Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32 Men det er ikke sikker hun vet at han har dame! Du kan jo spørre henne fint om det er noe på gang mellom dem og om hun visste om deg! Men er enig om at det er han du burde være sur på og han du burde snakke med. Det du skriv om han så virker han som en stor idiot da!! Kanskje best å bli kvitt han...?? jo, hun vet det, vi har vært sammen i 11 år, så det vet hun godt! Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #27 Skrevet 19. november 2012 På tide med en mann sitt syn? Spurte samboeren hva han mente, etter å ha lest opp her. Hans svar: Kjæresten din driver med ren hevn. Du ble kysset på en fest, og er fortsatt venn med denne fyren på facebook, antageligvis trorhan at du beholder vennen fordi det "lå noe" i kysset, og kjæresten din akter å gi deg samme følelse som han hadde etter den epesoden. At han står med oppvasken, kan være så enkelt at han har fåttsin seier, og har lagt det bak seg nå, dette er en måte å stille seg likestillt med deg igjen. Anonym poster: d2322a8b83436d9160537215c45182db
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #28 Skrevet 19. november 2012 Her sitter jeg og er sint og fortvilet på forloveden min som ikke vil endre sivilstatus til forlovet før ringene er kommet og datoen er i boks Dette kan neppe være en morsom situasjon for deg. Vet ærlig talt ikke hva jeg ville gjort hadde det vært meg, men hadde nok ikke satset videre på et sånt forhold. Anonym poster: c0bd815941bd3a1653875b54db9a775f
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #29 Skrevet 19. november 2012 Fikk svar fra dama da jeg skrev at han ikke kom til å dra: "nei huff så synd, han hadde virkelig trengt det! og han hadde jo så lyst!" vet ikke helt hva jeg skal si... han hadde virkelig trengt det???? å feste med ei anna dame? fordi jeg er så forferdelig kjedelig selskap? er det sånn han sier om meg til henne? nei nå kjenner jeg røykeslutt prosjektet mitt går rett i dass! Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32
Musemorbr / Skrevet 19. november 2012 #30 Skrevet 19. november 2012 Jeg synes du gjør en Stor feil akkurat nå. Du sitter på forum i stedet for å ta opp problemet. Du løser ingenting om dere ikke skal kommunisere heller. Du straffer han ikke akkurat med stillhet, om det er det du tenker, du gir han bare fred og tid til å øve inn en forsvarstale.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. november 2012 #31 Skrevet 19. november 2012 Da hadde jeg svart :han trenger å tilbringe tid med dama si og familien sin, ikke med ei venninne som ikke betyr noe for han! Rett og slett. Kjenner jeg koker når jeg tenker på situasjonen din..møkkamann, møkkadame!!!!! Stor klem!!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. november 2012 #32 Skrevet 19. november 2012 Enig med musemorbr/ her. Om du skalha den minste sjans til å finne ut av dette, og kunne komme deg videre, så må du snakke med HAN. Hva vi eller hun sier, påvirker ikke forholdet deres egentlig, de eneste som kan finne ut av dette er dere to.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. november 2012 #33 Skrevet 19. november 2012 Jeg synes du gjør en Stor feil akkurat nå. Du sitter på forum i stedet for å ta opp problemet. Du løser ingenting om dere ikke skal kommunisere heller. Du straffer han ikke akkurat med stillhet, om det er det du tenker, du gir han bare fred og tid til å øve inn en forsvarstale. Men gubben er vel på jobb? Forferdelig å sitte sånn og ikke kunne gjøre noe som helst før han kommer hjem. Hun trenger å snakke med noen, kanskje noen har vært i samme båt. Hun kommer jo helt sikkert til å ta det opp med mannen når han kommer hjem..noe annet hadde vært rart. Vet hvordan hun har det.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. november 2012 #34 Skrevet 19. november 2012 Da hadde jeg svart :han trenger å tilbringe tid med dama si og familien sin, ikke med ei venninne som ikke betyr noe for han! Rett og slett. Kjenner jeg koker når jeg tenker på situasjonen din..møkkamann, møkkadame!!!!! Stor klem!! Nei for all del, det er å "fyre oppunder", og vil skade HI værre enn henne eller han. Ikke svar henne, en sur melding fradeg nå, vil bare kaste brensel på bålet. Dropp henne, logg av her, og snakk med han, om han ikke er hjemme nå, så ta tiden til å roe deg ned, fin ut akurat HVA du vil vite, og hvor mye. Finn beste vinkelen å gripe fast i samtalen med han når det skal hende, og forbered deg på å ta alle unnavikelser han kommer med!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. november 2012 #35 Skrevet 19. november 2012 Og "p.s." HI: RØYK LØSER IKKE PROBLEMET Ta deg en tur ut å gå, eller gjør efektiv husarbeid eller noe, men ikke noe røyk, og ikke noe "sure meldinger til huldra".. Tenk heller på hva som er best for deg, ikke la henne godte seg over at hun har skapt noe splid, DET er å fore trollet det..
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #36 Skrevet 19. november 2012 Jeg synes du gjør en Stor feil akkurat nå. Du sitter på forum i stedet for å ta opp problemet. Du løser ingenting om dere ikke skal kommunisere heller. Du straffer han ikke akkurat med stillhet, om det er det du tenker, du gir han bare fred og tid til å øve inn en forsvarstale. Men gubben er vel på jobb? Forferdelig å sitte sånn og ikke kunne gjøre noe som helst før han kommer hjem. Hun trenger å snakke med noen, kanskje noen har vært i samme båt. Hun kommer jo helt sikkert til å ta det opp med mannen når han kommer hjem..noe annet hadde vært rart. Vet hvordan hun har det. Folk er jo forskjellig, så jeg er enig med deg. Jeg er sånn at jeg må prate med noen, og av og til er det lettere å prate med noen her inne enn f.eks. ei venninne. Anonym poster: 47cf51f9dc9a4632c6dd9d37a32f380a
Countess Skrevet 19. november 2012 #37 Skrevet 19. november 2012 Okei, for det første! Ikke svar henne. Måten hun svarer på tyder på at hun ikke kommer til å ta hensyn når hun skriver, og at hun nok kan skrive hva som helst for at det skal svi mere. Når det er sagt, så er den magefølelsen du har nå en følelse du skal ta alvorlig. Kanskje han ikke har vært fysisk utro og det er ikke sikkert han ville vært det heller, men han går fortsatt over noe som ialefall for meg, et en stygg grense. Å det med at dette kan være hevn for at en annen har kysset deg er litt merkelig! Han legger nok ikke opp til å møte ei anna jente som hevn, han gjør det for at han ønsker det. Mulig han ville sagt til deg at det kysset var grunnen, men da tror jeg det ville vært for å komme seg bort ifra det faktisk problemet nå. Mange ønsker jo gjerne å heller krangle om noe annet. Hvorfor han gjør det er vanskelig å si, kanskje det er spennende, kanskje han får oppmerksomhet eller kanskje han liker henne. Uansett hva grunnen er, må du beskytte deg selv nå. Jeg er en sjalu person. Før var jeg sammen med en som viste seg å være et utro svin, som hadde kontakt med jenter både på Facebook og mld. Jeg fant ut av det pga den dårlige magefølelsen. Nå har jeg en veldig annerledes kjæreste. De gangen jeg blir usikker, så fortelle magefølelsen min at det er JEG som er tullerusk. Så om du føler det er noe som ikke er riktig, så er det nok ikke det. Lykke til!
BikkjeBisk Skrevet 19. november 2012 #38 Skrevet 19. november 2012 Hadde også klikka på ham. Han hadde nokk lagt noen planer ja, som ikke "bare" var å dra sammen på fest.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #39 Skrevet 19. november 2012 Takk for svar, alle sammen. Har ikke svart henne, og har ikke hørt noe fra han heller i dag. Skal holde dere oppdatert. HI Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32
Isola&Lille+julegave Skrevet 19. november 2012 #40 Skrevet 19. november 2012 Han høres ut som en skikkelig player. Tror du kommer til å gå på en smell der, gitt.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #41 Skrevet 19. november 2012 Fikk høre at hun hadde bedt ham om å finne seg en ny venn. Og klart får jeg skylda for å ha ødelagt vennskapet. Hørtes ikke ut som at hun visste at jeg ikke visste at de skulle ut sammen. Nå er det virkelig bare han jeg er forbanna på. HI Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. november 2012 #42 Skrevet 19. november 2012 Fikk høre at hun hadde bedt ham om å finne seg en ny venn. Og klart får jeg skylda for å ha ødelagt vennskapet. Hørtes ikke ut som at hun visste at jeg ikke visste at de skulle ut sammen. Nå er det virkelig bare han jeg er forbanna på. HI Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32 Ja lett å legge skylden over på deg, typisk for mannfolk som har noe å skjule!!
mrsrogaland. Skrevet 19. november 2012 #43 Skrevet 19. november 2012 Vil du ha et tips? La mannen lese denne tråden så får han se at det han gjør er galt om han prøver å legge skylden over på deg. Det er lett å merke om det er en vennskap eller noe mere. Dette er noe mere. Jeg hadde ikke stolt på han om det var min mann. Når mannen din driver å lusker sånn så er sansynligheten for at han kommer til å gjøre det igjen STOR. Han håper bare han ikke blir tatt. Her i huset driver vi ikke med slikt og vi har det for vane å fortelle hvem vi skal på fest med. Vi snakker da sammen.. Hallo, mannen din er en fjott som ikke vet å sette pris på det han har og liker å holde mulighetene åpen. Taper i mine øyne.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. november 2012 #44 Skrevet 19. november 2012 Vil du ha et tips? La mannen lese denne tråden så får han se at det han gjør er galt om han prøver å legge skylden over på deg. Det er lett å merke om det er en vennskap eller noe mere. Dette er noe mere. Jeg hadde ikke stolt på han om det var min mann. Når mannen din driver å lusker sånn så er sansynligheten for at han kommer til å gjøre det igjen STOR. Han håper bare han ikke blir tatt. Her i huset driver vi ikke med slikt og vi har det for vane å fortelle hvem vi skal på fest med. Vi snakker da sammen.. Hallo, mannen din er en fjott som ikke vet å sette pris på det han har og liker å holde mulighetene åpen. Taper i mine øyne. Mhm, så enig med deg.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #46 Skrevet 19. november 2012 Dytt Anonym poster: 4f0cb34450eb4e899a7538fd9ffd4e3b
ana_fi_hob_ Skrevet 20. november 2012 #47 Skrevet 20. november 2012 Det lukter svidd lang vei. Jeg var også sammen meg en som ikke ville være Facebook venn. Han mente at noen deler av livet trengte vi ikke hele. Haha. Jeg gikk fra denne mannen. Vise seg selvsagt at han hadde vært utro så til de grader Hele vårt forhold ( 5 år ) fra start til slutt. !!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2012 #48 Skrevet 20. november 2012 Hei dere. Har klart å roe meg nå, etter i går da han faktisk sletta sin fb istedet for å legge meg til der. Krangla som juling i går kveld, han sier han "hadde glemt" at han inviterte henne, han er jo så stressa på jobb om dagen. Vi hadde en liten "pause" i sommer, og han har visst også glemt å fortelle denne dama at vi har blitt sammen igjen, og at jeg og ungen flytta inn for snart 3 mnd siden. HVEM GLEMMER SÅNT?! For å oppsummere: -Han har sagt til kun de som har spurt at vi har blitt sammen igjen -Han glemmer å si fra at han inviterer ei dame med på fest -Denne dama tror han er singel -Denne festen har han sagt at han vil dra på uten meg -Da jeg krevde at han skulle legge meg til som venn på FB for å kunne knytte min profil til hans (via sivilstatus) så sletter han kontoen sin -Han åpna den igjen men vil ikke godkjenne forespørselen min (dog godtok meg som venn) -Han har enda ikke fortalt denne dama at han er sammen med meg -Han la skylda på meg når dama ble sur på han, fordi jeg måtte skrive til henne, da han ikke ville det selv Jeg har tilgitt han, men når jeg leser det jeg selv skriver klarer jeg ikke helt å skjønne hvorfor. Sitter enda med en dårlig magefølelse. Skal gi det noen dager å se om han klarer å fatte hvordan han skal klare å ro seg i land med dette her, uten at jeg må stå å fortelle han det. HI Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 20. november 2012 #49 Skrevet 20. november 2012 Han vil ikke ha deg. Han vil bare leke og ha åpent forhold på din bekostning, samtidig som han har tryggheten av å være sammen med deg. Hvorfor finner du deg i det? Virker som han er flau over forholdet deres siden han holder det hemmelig og ønsker å fremstå som singel. Hadde ikke giddet jeg
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. november 2012 #50 Skrevet 20. november 2012 Hei dere. Har klart å roe meg nå, etter i går da han faktisk sletta sin fb istedet for å legge meg til der. Krangla som juling i går kveld, han sier han "hadde glemt" at han inviterte henne, han er jo så stressa på jobb om dagen. Vi hadde en liten "pause" i sommer, og han har visst også glemt å fortelle denne dama at vi har blitt sammen igjen, og at jeg og ungen flytta inn for snart 3 mnd siden. HVEM GLEMMER SÅNT?! For å oppsummere: -Han har sagt til kun de som har spurt at vi har blitt sammen igjen -Han glemmer å si fra at han inviterer ei dame med på fest -Denne dama tror han er singel -Denne festen har han sagt at han vil dra på uten meg -Da jeg krevde at han skulle legge meg til som venn på FB for å kunne knytte min profil til hans (via sivilstatus) så sletter han kontoen sin -Han åpna den igjen men vil ikke godkjenne forespørselen min (dog godtok meg som venn) -Han har enda ikke fortalt denne dama at han er sammen med meg -Han la skylda på meg når dama ble sur på han, fordi jeg måtte skrive til henne, da han ikke ville det selv Jeg har tilgitt han, men når jeg leser det jeg selv skriver klarer jeg ikke helt å skjønne hvorfor. Sitter enda med en dårlig magefølelse. Skal gi det noen dager å se om han klarer å fatte hvordan han skal klare å ro seg i land med dette her, uten at jeg må stå å fortelle han det. HI Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32 Du hadde all min symp frem til dette innlegget. Jeg leser og så kommer det "jeg har tilgitt han" Da er du jo rett og slett du som et brød og kan takke deg selv. Mannen din derimot har jo det perfekte forhold han kan gjøre hva han vil, drite i å stå for at dere er sammen +++ og du tilgir han glætt! Her hadde jeg ikke engang giddet å sette ned foten, her hadde jeg gått, eller nei løpt. Åpne øynene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå