Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #1 Skrevet 19. november 2012 I går gikk jeg forbi pc'en til typen og så et åpent chatvindu, og leste der at han har invitert ei anna dame (ei som han har vært lenge forelska i før vi ble sammen) på en fest som han ville dra på uten meg - siden jeg var ute nå i helga. Jeg klarte jo ikke å motstå fristelsen å scrolle litt oppover, hvor jeg leste at han ville spandere inngangsbillett, og han spurte om de skulle ha vors hos henne. HVA I F?? Jeg sa at "hun" skrev til han, og da ble han litt fortumla, virka det som. Og veldig forsvarende når jeg spurte hva han skulle kjøpe billetter til. Han sier han hadde glemt det, at han ikke tenkte det spilte noen stor rolle. Og at han sikkert ikke hadde kommet til å si noe om jeg ikke hadde funnet det ut, for han trodde ikke det gjorde noe. FML. Setninga "jeg skal ikke dra om du ikke vil det" kom litt tregere enn jeg hadde håpa. Jeg lot det gå helt til jentungen hadde lagt seg, og han beklaga seg, og sa han ikke skulle gjøre det igjen. Kjenner jeg enda er litt forbanna, for selv om jeg spurte han i går, så nevte han ingenting om vors, bare at han og flere kompiser skulle dra, også i tillegg henne da. Og hun hadde ikke penger, så han tilbød seg å spandere. Kjenner jeg klikker litt her, han vil ikke være venn med meg på facebook engang, også skjer dette, med hun som han alltid har hatt en svakhet for. Overreagerer jeg? Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32
Elsker livet Skrevet 19. november 2012 #2 Skrevet 19. november 2012 Nei, du overreagerer ikke. Det er både respektløst overfor deg, og helt feil med tanke på å utsette seg selv for den faren han gjør med å invitere henne med.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. november 2012 #3 Skrevet 19. november 2012 Dette her virker virkelig mistenksomt. Hvorfor vil han ikke være venn med deg på fb?? Han her hadde jeg ikke stolt på for fem øre..virkelig ikke! Kjenner lusa på gangen!!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #4 Skrevet 19. november 2012 Takk for svar. Vurderer å skrive noe til henne, omså bare på fb, vet ikke om hun er klar over at jeg ikke visste noe. Føler meg som en idiot når han ovenfor andre oppfører seg som om han er singel... Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #5 Skrevet 19. november 2012 Ok here goes, jeg sendte ei litt sur melding til henne. driter i om noen blir sure, for de slår ikke mitt nivå forbanna uansett. Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #6 Skrevet 19. november 2012 HAN er en STOR IDIOT. Kvitt deg med ham. Vet det ikke er så lett..... Anonym poster: 74997bcaf2afb696a1c5b72577435f02
Musemorbr / Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 Det ringer noen gigantiske alarmklokker når jeg leser at han ikke engang vil ha deg som venn på facebook. Det, satt i sammenheng med resten, får meg til å tro at han, om han ikke er utro, liker å holde alle muligheter åpne for fremtiden. Sansynligvis er han en stor flørt, som ikke klarer akseptere det liv som forventes av en familiefar. Ta deg en lang prat med han og kom til bunns i dette.
:o) :o) :o) Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 Jeg hadde blitt ganske sur om mannen min hadde prøvd å få med seg en dame han hadde vært forelsket i på fest, og i tillegg tilbydd seg å betale for henne! Synes absolutt ikke du overreagerer... Og hvorfor vil han ikke være venner med deg på facebook? Høres jo virkelig ut som det er noe han prøver å skjule for deg da..?
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 19. november 2012 #9 Skrevet 19. november 2012 Om du overreagerer nei?? Jeg hadde klikka i vinkel!!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #10 Skrevet 19. november 2012 Dette er ikke en mann som er til å stole på. Anonym poster: 953e9dc2568c580cbe02ec62ebedb21e
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #11 Skrevet 19. november 2012 Har sendt han en forespørsel på fb nå, en aldri så liten test. og venter på ettervirkninger at den og meldinga til hu dama. Klarer ikke å glemme at han virka så skvetten da jeg sa at hun hadde skrevet til han på pc'en, og det at han ikke sa noe om vors da jeg spurte. Ingen er så idiot at de tror det skulle vært greit å gjøre noe sånt. Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32
Elsker livet Skrevet 19. november 2012 #12 Skrevet 19. november 2012 Jeg syns ikke du skal dra det for langt med henne. Jeg hadde ikke kontaktet henne, men det er meg. Syns du skal ta dette opp med mannen din, det er han du bør være sur på. Hun har ingen forpliktelser til deg annet enn å være et godt medmenneske. Det er han som svikter.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #13 Skrevet 19. november 2012 Mer bekymra for hvorfor han ikke kan være venn med deg på facebook. Ikke at det i utgangspunktet er så viktig, men jeg står da oppført som "gift med" med på mannen sin. Trodde det var normalt når man var i et forhold`?? Anonym poster: fddeff8001f7c03d75261712d6f19299
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #14 Skrevet 19. november 2012 Jeg syns ikke du skal dra det for langt med henne. Jeg hadde ikke kontaktet henne, men det er meg. Syns du skal ta dette opp med mannen din, det er han du bør være sur på. Hun har ingen forpliktelser til deg annet enn å være et godt medmenneske. Det er han som svikter. Jo, men om hun ikke har vett til å takke nei til invitasjonen, så vet hun hvertfall at hun bør gjøre det heretter. Og jada, det er han som skal få gjennomgå. Prøvde å være litt høflig, sånn "beklager at han ikke kommer til å bli med deg ut, jeg har bedt han om å bli hjemme siden jeg ikke synes det er passende at dere drar ut sammen". ok eller? Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #15 Skrevet 19. november 2012 Alarmen er gått! Hiv han ut! Han stikker så snart han finner et bedre ben. Første jeg har hørt om som ikke vil ha partneren sin som facebookvenn og da ringer alle klokker. Anonym poster: 38c802702ed7d928865c1742e5f32815
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #16 Skrevet 19. november 2012 Hadde blitt så forbanna at jeg nok hadde dratt fra han. Hater sånn lureri. min ex var sånn derfor ble han min ex. Du overreagerer iallefall ikke, jeg hadde nekta han og dra eller vært borte når han kom tilbake. Gidder ikke bruke tid på drittgubber. Anonym poster: fc829df78bc28565e819a5c6c64140ea
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. november 2012 #17 Skrevet 19. november 2012 Men hva sier han er grunnen til at dere ikke er venner på fb da? Jeg hadde sagt rett ut at det ser ut som at du vil fremstå som singel.
Musemorbr / Skrevet 19. november 2012 #18 Skrevet 19. november 2012 Han vil ikke ha deg som venn på facebook fordi han skjuler hva han driver med. Det finnes ingen annen grunn. Han er redd du skal se hvilke bilder han kommenterer og trykker liker på, og det samme om hva slags respons han får på bilder han selv legger ut. Sansynligvis har han ikke noen sinne nevnt deg med et ord, og det finnes neppe et eneste bilde av deg. Tipper at dersom du får sjekket, finner du at facebookprofilen hans tyder på at han er singel, og kanskje også barnløs. Det er lett å tro at han er sikker på at han skal bevege seg vidre.når han finner noe nytt og spennende, og derfor ikke vil at noen utover nermeste vennekrets, skal vite at han er "opptatt." Nå må du være bestemt og tøff, for nå vil han sansynligvis både bagatellisere, snakke bort og kanskje latteliggjøre deg. Det er et vanlig forsvar hos slike menn. Hvis jeg har rett, lever han et slags dobbeltliv som ungkar.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. november 2012 #19 Skrevet 19. november 2012 Han vil ikke ha deg som venn på facebook fordi han skjuler hva han driver med. Det finnes ingen annen grunn. Han er redd du skal se hvilke bilder han kommenterer og trykker liker på, og det samme om hva slags respons han får på bilder han selv legger ut. Sansynligvis har han ikke noen sinne nevnt deg med et ord, og det finnes neppe et eneste bilde av deg. Tipper at dersom du får sjekket, finner du at facebookprofilen hans tyder på at han er singel, og kanskje også barnløs. Det er lett å tro at han er sikker på at han skal bevege seg vidre.når han finner noe nytt og spennende, og derfor ikke vil at noen utover nermeste vennekrets, skal vite at han er "opptatt." Nå må du være bestemt og tøff, for nå vil han sansynligvis både bagatellisere, snakke bort og kanskje latteliggjøre deg. Det er et vanlig forsvar hos slike menn. Hvis jeg har rett, lever han et slags dobbeltliv som ungkar. Så enig!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. november 2012 #20 Skrevet 19. november 2012 Kjære HI.. Ikke for å skremme deg men.. Samboeren min var likedan.. Vel.. Her må det forklares en del: Han har ei eks, ei jeg ikke har vist stort om i det heletatt, men han hadde kontakt med henne på facebook, tenkte ikke mer over det jeg, for når jeg spurte hvem hun var, så sa han "venninne fra før vår tid", og venner er jo alltid ok, av ogtil syntes jeg kanskje tonen deres var noe flørtete, men han sa at det hadde han ikke merket.. Så en dag kom alt for en dag :-/ Han ba meg gå inn på telefonen hans å sjekke opp en melding for han, der lå det en eneste en meldig fra henne, like under den meldinga jeg skulle sjekke opp, der sto det "Tenker på deg også, og savner ikke bare deg, men "oss", gjør du?" Vet dette med snokingpå den andres telefon, men der og da ga jeg f'n, og sjekket sendte meldinger, og der lå hele hans side av samtalen, med andre ord, han prøvde virkerlig å slette sporene av samtalen, men er ikke den "smarteste" innen teknologi, så han hadde glemt sendte meldinger. Det holdt på å rive meg i filler, der sto jeg, med hans sønn på armen, gravid med unge nr 2, og leste hans kjærlighets erklæringer til ei jeg trodde bare var ei venninne Når jeg konfronterte han, så la han alle kortene på bordet, de hadde ikke møtt hverandre ansikt til ansikt, han hadde holdt seg "for god" til det, men han innrømmet at han elsket henne, jeg ga klar beskjed at om han elsket henne høyere enn meg, så kunne han gå, om han satt her fordi han var redd for at jeg komtil å bruke ungene mot han, så var ikke det tilfellet, han skulle så klart få se de, men jeg aktet ikke å bli lurt av en utro mann igjen, etter 2 ganger går man lei! Han valgte meg, han ringte henne med meg i rommet, og forklarte at han har holdt det skjult for meg, det de driver med, og nå var det ute, han kunne ikke ha kontakt med henne mer, for endadet var følelser der, så elsket han meg høyere enn han trodde han kunne elske henne. Det har vært en kamp i 1 år nå, men enderlig starter jegå se enden av en mørk og trist tunell! Mye av det du nevner her, minner meg om samboerens "sprell", eneste forskjellen: Din aktet å planlegge møter med henne!!!!! Det er jo helt usmakelig. Og dette med facebook, at dere ikke er venner der, muligens jeg tar feil, men det virker på meg, som om han lever et dobbelt liv :-/
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #21 Skrevet 19. november 2012 1. Han inviterer med seg ei dame på fest uten deg ( som en date nærmest)2. Han vil ikke ha DEG som er dama hans og moren til deres barn som venn på facebook. Bare det skurrer jo helt vanvittig, og lyser utroskap....3. Kvitt deg med han. Anonym poster: d2c18a906ac575f43a5721cc7942ba8d Anonym poster: d2c18a906ac575f43a5721cc7942ba8d
Anonym bruker Skrevet 19. november 2012 #22 Skrevet 19. november 2012 Han vil ikke ha deg som venn på facebook fordi han skjuler hva han driver med. Det finnes ingen annen grunn. Han er redd du skal se hvilke bilder han kommenterer og trykker liker på, og det samme om hva slags respons han får på bilder han selv legger ut. Sansynligvis har han ikke noen sinne nevnt deg med et ord, og det finnes neppe et eneste bilde av deg. Tipper at dersom du får sjekket, finner du at facebookprofilen hans tyder på at han er singel, og kanskje også barnløs. Det er lett å tro at han er sikker på at han skal bevege seg vidre.når han finner noe nytt og spennende, og derfor ikke vil at noen utover nermeste vennekrets, skal vite at han er "opptatt." Nå må du være bestemt og tøff, for nå vil han sansynligvis både bagatellisere, snakke bort og kanskje latteliggjøre deg. Det er et vanlig forsvar hos slike menn. Hvis jeg har rett, lever han et slags dobbeltliv som ungkar. Han sletta meg fra fb en gang etter at vi hadde krangla, (en kompis av han kyssa meg på en fest og typen sier han ikke ville lese hans kommentarer til meg). Han har som jeg klarer å se, ingen bilder av meg, men noen av jentungen. I går da jeg satt her og var sur, så tok han til og med oppvasken, noe han gjør 1 gang i året. Så har en dårlig magefølelse, måten han oppførte seg på i går sier meg at han prøver å få tilgivelse selv om det fortsatt er noe han ikke forteller, og at han har noe å skjule Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 19. november 2012 #23 Skrevet 19. november 2012 Han vil ikke ha deg som venn på facebook fordi han skjuler hva han driver med. Det finnes ingen annen grunn. Han er redd du skal se hvilke bilder han kommenterer og trykker liker på, og det samme om hva slags respons han får på bilder han selv legger ut. Sansynligvis har han ikke noen sinne nevnt deg med et ord, og det finnes neppe et eneste bilde av deg. Tipper at dersom du får sjekket, finner du at facebookprofilen hans tyder på at han er singel, og kanskje også barnløs. Det er lett å tro at han er sikker på at han skal bevege seg vidre.når han finner noe nytt og spennende, og derfor ikke vil at noen utover nermeste vennekrets, skal vite at han er "opptatt." Nå må du være bestemt og tøff, for nå vil han sansynligvis både bagatellisere, snakke bort og kanskje latteliggjøre deg. Det er et vanlig forsvar hos slike menn. Hvis jeg har rett, lever han et slags dobbeltliv som ungkar. Han sletta meg fra fb en gang etter at vi hadde krangla, (en kompis av han kyssa meg på en fest og typen sier han ikke ville lese hans kommentarer til meg). Han har som jeg klarer å se, ingen bilder av meg, men noen av jentungen. I går da jeg satt her og var sur, så tok han til og med oppvasken, noe han gjør 1 gang i året. Så har en dårlig magefølelse, måten han oppførte seg på i går sier meg at han prøver å få tilgivelse selv om det fortsatt er noe han ikke forteller, og at han har noe å skjule Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32 Da sletter du han kompisen som venn. Og ja, stol på magefølelsen din..den er som regel rett har jeg erfart selv. Stor klem
Aaliyah Dana Skrevet 19. november 2012 #24 Skrevet 19. november 2012 Jeg syns ikke du skal dra det for langt med henne. Jeg hadde ikke kontaktet henne, men det er meg. Syns du skal ta dette opp med mannen din, det er han du bør være sur på. Hun har ingen forpliktelser til deg annet enn å være et godt medmenneske. Det er han som svikter. Jo, men om hun ikke har vett til å takke nei til invitasjonen, så vet hun hvertfall at hun bør gjøre det heretter. Og jada, det er han som skal få gjennomgå. Prøvde å være litt høflig, sånn "beklager at han ikke kommer til å bli med deg ut, jeg har bedt han om å bli hjemme siden jeg ikke synes det er passende at dere drar ut sammen". ok eller? Anonym poster: 7b3ce8cd7869d5c9b17e9c17edf02a32 Men det er ikke sikker hun vet at han har dame! Du kan jo spørre henne fint om det er noe på gang mellom dem og om hun visste om deg! Men er enig om at det er han du burde være sur på og han du burde snakke med. Det du skriv om han så virker han som en stor idiot da!! Kanskje best å bli kvitt han...??
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. november 2012 #25 Skrevet 19. november 2012 Run for your life!!! Det her lukter det svidd av og hadde ikke trodd et ord av det han sier. Men å skrive sinna mld til henne bille jeg kanskje holdt meg for god til. Det kan bare fyre under situasjonen for hennes del. Er ho ei som driter i at han er i et forhold, kan jeg love deg at hun hvertfall driter i det nå som du har kjeftet på henne. Ikke for å være stygg med deg altså.. Men er hin ei bitch har du nok vekket konkurranse instinktet hennes. Og dette facebookgreiene er bare latterlig. Det ville se fleste menn med litt vett mellom øra forstå.. Uff.. Stakkars deg. Jeg kan ikke fordra slikt dobbeltspill.. Har selv blitt lurt trill rundt av en jeg bodde med i 7 år tidligere.. Der var faresignalene av mye mildere grad enn dette.. Men magefølelsen burde jeg fulgt.. Den tar sjelden feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå