Gå til innhold

Skal dere føde vanlig eller KS?


Februargullet2013

Anbefalte innlegg

Jeg skal føde vanlig, var hvis verre for meg og ta KS pga jeg har hjertefeil,større sjansen for Infeksjon og Blødinger. Hva skal dere ta? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Planen er vanlig, så jeg regner med at det blir det. Men jeg er i uke 29, så vet ikke ennå hvordan leie prinsessa vår planlegger å legge seg i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da:). Sønnen min ligger i seteleie nå,så håper virkelig han snur seg før da,fått litt angst for ks så lenge jeg fikk høre det av hjertelegen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er planen iallfall å føde vaginalt.Er 153 høy så de skal måle meg når det nærmer seg for å finne ut om jeg er stor nok, men regner med det går fint!! Er 28+5 nå og gutten har hodet ned i øyeblikket iallfall!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Regner med det blir vanlig, som de to forrige gangene.. Er spent på hvor lang tid fødselen tar denne gangen, da de to første varte i 3,5 timer og 3 timer (fra første rie til babyen var ute)...Raskt nok spør du meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ks her også. Tok endelig avgjørelse i går i samråd med legen min. Hadde svært gjerne villet føde vaginalt, men siden sjansen for at det er gjennomførbart er liten, så føles det tryggere at det er planlagt og tilrettelagt. Gleder meg til å få endelig dato :) Og gruer litt for tiden etter fødselen... Forrige gang var det masse smerter i etterkant, så er definitivt ingen lettvint løsning!! Men det viktigste er å få ut en frisk unge <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det blir vanlig, jeg får bestemme selv pga 2 tidligere kompliserte styrtfødsler. De er usikker på om jeg kommer til å rekke meg til sykehus, så en mulighet er å bli satt i gang 2 uker før, "problemet" er bare at jeg har aldri gått så langt som til uke 38. Skal avgjøres i midten av desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...