Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Ja takk begge deler?? Jeg reiser sammen med 7 åringen min. Og tenker at en sekk må være greit å ha, til sånn småtteri......tenker IKKE på reisen til og fra syden altså. Men på når vi skal ut å spasere på ettermiddagen/kvelden der nede, og kanskje det blir noen butikker og kanskje det blir litt shopping. Selv om noen sier det er ingenting å shoppe på Grand Canaria da. Men jeg tenker at det er ok med en sekk, er vel greit å ha hendene fri ti å leie 7 åringen, holde ting, hjelpe med sko etc. Samtidig så er det slitsomt å ta penger ol opp og ned fra sekken.....er det lurt med BÅDE sekk og taske som henger på magen? Eller bruker dere bare en pen liten deikan veske? Eller en stor skulderveske?? Ser for meg at den gjør at jeg blir siten i skudra.... Men er det ikke veldig harry med sekk?? Hvilke erfaringer har dere Anonym poster: 6b6afeef0f8b72e3be8dfca8b3f01dc5
MillaCamilla Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Om det er harry med sekk, så er det i allefall harry med taske. Ville hatt veske som en kan henge diagonalt fra skulderen og ned mot motsatt hofte. Kipling har fine "reisevesker" med plass til lommebok, mobil, pass etc.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #3 Skrevet 18. november 2012 Om det er harry med sekk, så er det i allefall harry med taske. Ville hatt veske som en kan henge diagonalt fra skulderen og ned mot motsatt hofte. Kipling har fine "reisevesker" med plass til lommebok, mobil, pass etc. Ja, jeg "ser" det er harry med sekk og taske....men praktisk.... Og når jeg har en 7 åring med.....tenker at da må man ha med ekstra genser, en bamse...andre sko...ja ditt og datt..... er ikke bare plass til lomebok og mobil lissom...... Anonym poster: 6b6afeef0f8b72e3be8dfca8b3f01dc5
bøllefrøet_mitt Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Sekk er praktisk, ikke harry. Skånsom mot rygg/skuldre og får plass til drikke etc. Men lurt å ha pengene nærmere kroppen..
Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #5 Skrevet 18. november 2012 Sekk til syvåringen og sekk + skulderveske som kan bæres diagonalt til deg. Anonym poster: 9338ba79f3175d249439af54b84fa58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå