Gå til innhold

Skole eller skolearbeid hjemme i morra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og vurderer å bli hjemme og heller jobbe med eksamensoppgaver hjemme i morra før det bærer på kveldsvakt.

Jeg vet at jeg får gjort noe, men får jeg gjort like mye hjemme som jeg får gjort de timene jeg er på skolen? (har 3timer på skolen i morra) Hvis jeg blir hjemme kan jeg få maks 5timer til rådighet.

Help me deside....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok fått gjort mer på skolen enn hjemme.

Arbeidsmoralen ramler litt av når tv, pc og andre mere morsomme ting popper opp.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg har knapt vært på skolen i høst. Jeg er mest hjemme, eller nå har jeg innsett at det ikke fungerer og tar skippertaket på bibliotek. Det er nære. gleder meg til 12 desember ferdig!!!

Skrevet

Jeg tror største hinderet er husarbeid

Skrevet

Husarbeid er aldri et hinder. Har aldri spretti ut av sofaen for å gjøre husarbeide.

Skrevet

Etter mange år som student kan jeg bare si en ting: GÅ på skolen :)

Tre timers effektivt arbeid er mye bedre enn fem timer med litt fra og til, halvveis konsentrasjon og konstante avbrudd for å enten hente noe å drikke, sende en sms eller generelt prokrastinere ;)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Her ble jeg hjemme med sykt barn.. Blir ikke mye skole da.. Men mye Disney filmer :) huff eksamen på torsdag:/

Skrevet

Jeg hadde vært hjemme. Tok hele studiet hjemme i sofaen, siden jeg blir så forstyrret av folk som tror at lesesalen er en restaurant/møtesplass. Og så er det mye mer komfortabelt å sitte i sofaen enn på en drittstol på lesesalen. Men da må man jo selvsagt klare å legge vekk alt annet mens man holder på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...