Gå til innhold

Homeparty - har dere med noe til vertinnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er middag, vinkveld e.l, så pleier jeg å ha med en liten ting til vertinnen. Gjerne en blomst eller noe. Nå skal jeg på homeparty (perfect home), og vet ikke hvordan det er da. Bør jeg ha med noe nå også? På en måte så nyter jo vertinnen godt av at jeg kommer (hvis jeg kjøper noe da såklart), og har sånn sett ingen utlegg eller noe med besøket mitt..

Hva tenker dere, eller hva pleier dere å gjøre?

Anonym poster: c779fb8923b289f7e0c43340fbb9cdfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier ikke å ta med gave til vertinnen på slike homeparty. Men når det er middag, vinkveld og lignende har jeg med.

Jeg synes det er forskjell på homeparty og eventuelt middag. Det er jo som du sier lagt opp til at du skal kjøpe noe på disse homepartyene, og det får jo vertinnen goder av + at det ikke er noen utlegg for henne å ha dette homepartyet :)

Skrevet

Har ikke med noe på homeparty nei, men til middager og vinkvelder har jeg selvsagt med noe!

Har hatt endel homeparty her hjemme selv, å ingen av mine gjester har hatt med noe til meg. Jeg har jo nytt godt av at de har handlet, slik at jeg får en fin vertinnegave!

Skrevet

Nei, ikkje på homeparty. Vertinna får vertinnegåve frå selgaren, og du bidreg ved å møte opp.

Skrevet

Tar aldri med noe på homeparty. Da er det jo jeg som gjør vertinnen en tjeneste ved å stille opp. Det er noe annet enn når jeg blir invitert i selskap.

Anonym poster: 56ef33ad41f1b039140ba686cddbd069

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...