Gå til innhold

Bilstolpose til marsbarn?


LillePersille<3

Anbefalte innlegg

Har vurdert å kjøpe voksi move til å bruke i bilstolen. Har termin 4. mars og lurer på om det da er nødvendig med bilstolpose eller om det holder med pledd? Bor på østlandet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får en sønn i Februar og skal ikke ha bilpose, han skal ha hente sett og dress på seg, og et teppe over,tror det er mer enn nok,bor også på østlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører ikke til her, men svarer for det. Jeg fikk et januarbarn og har ikke hatt bilstolpose da jeg ikke anså det som en nødvendighet. Det funker like bra med et godt teppe! :)

Husk å kle barnet godt/ta av evnt plagg dersom det blir for varmt/kle på om det blir for kaldt og ha varm bil klar. Ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for to år siden fødte jeg i februar og da brukte vi ikke sånn pose, men denne gangen har jeg fått en ny, så kommer til å bruke det om den trengs ;) har termin 21 mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Med førstemann som er født i november hadde vi det ikke. Nå er jeg usikker med nr to som er ventet i feb/mars. Den må jo bli med i bhg to ganger per dag ol. Og da er det enkelt med pose, spesielt i forhold til søvn ol så kan man knappe opp posen istede for å kle av.. Med førstemann kan man i større grad tilpasse seg etter ungens døgnrytme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har temin 7 mars, men siden det er to, kommer de kanskje før. Jeg bruker hjemmestrikkende bilposer. Bor og på østlandet.

 

Man kan bare åvvente å se behovet ann. Ifjor var det veldig varmt i mars/ april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk ut www.krinoline.no

 

Hun skreddersyr nydelige bilposer o.l. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha men disse er så fine:) venter på min i posten.Kan være ganske greit å slippe å kle på babyen så mye når man skal ut på kjøretur,feks til bhg med stoerbror.Tror denne posen fint kan brukes som en dyne eller teppe også.

Hun lager de tynnere i fyllet hvis man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjøpte en brukt til 200 kr jeg ettersom jeg ikke vet hvor mye den kommer til å brukes. Men ser fordelen når jeg kjører 1 km til barnehagen med storebror. Bilen rekk ikke å bli varm før vi er hjemme igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har temin 18 mars og vi tenkte å kjøpe en EasyGrow Vognpose Mini. Virker så kjekt at de kan ha på seg vanlig tøy under, også er det bare å åpne posen hvis det begynner å bli varmt. Satser på at den varer ca frem til jul neste år. Siden vi bor i Norge så regner jeg med det kommer noen kalde kvelder/netter både i vår, sommer og høst enten vi har vært på besøk hos noen eller overnatter i båten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...