Tosta <3 Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Jeg bor alene med dattera mi og skal nå lage julekort, hva er vanlig å gjør når man er skilt fra barnefaren? Vi har godt forhold/samarbeid. Kan jeg skrive hilsen alle 3 på eller vil det virke dumt? Ellers må jeg jo telle opp hvor mange jeg vil sende, og hvor mange han trenger for så å bestille med forskjellige tekster... Hva ville du gjort?
Gjest sug lut Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Han bestiller og ordner og skriver vel sine egne julekort?
Von Hertelhofen Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Det blir veldig merkelig om dere sender sammen.
mamman til to gutter Skrevet 18. november 2012 #6 Skrevet 18. november 2012 Du sørger for julekort som du sender ut til dine og hvis han ønsker å sende ut julekort, så ordner han det selv til sine.
Terese med to jenter Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 Den første julen etter det var slutt mellom barnefaren og meg sendte jeg kort med bilde av jenta til både min og hans familie, men fra meg og ungen. Hadde jo hatt mye med de å gjøre også... Det hender fortsatt jeg sender til moren hans, men da kun fra meg. Han får jo ordne selv dersom han vil det, blir jo rart når det evt kommer nye inn i bilde og man fortsatt skal sende felles julekort?? Men alle løser det som de vil da, er vel ikke noen galt i om dere sender sammen dersom dere vil det?
Nikamo Skrevet 20. november 2012 #8 Skrevet 20. november 2012 Ville ikke sendt felles julekort - dere er jo tross alt skilt. (Men tommel opp for godt samarbeid altså!) Men føler du det er naturlig å sende julekort fra deg og barnet til noen i hans familie, så er det jo ingen lov mot det heller! Jeg sender julekort til min eks-svigermor, med bilde av to av hennes barnebarn (mine eldste) samt lillesøster som jeg har med min nye mann
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 21. november 2012 #9 Skrevet 21. november 2012 Hadde ikke sendt med eksen :-)
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 22. november 2012 #10 Skrevet 22. november 2012 Jeg bor alene med dattera mi og skal nå lage julekort, hva er vanlig å gjør når man er skilt fra barnefaren? Vi har godt forhold/samarbeid. Kan jeg skrive hilsen alle 3 på eller vil det virke dumt? Ellers må jeg jo telle opp hvor mange jeg vil sende, og hvor mange han trenger for så å bestille med forskjellige tekster... Hva ville du gjort? Hadde bare skrevet fra meg selv og barnet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå