Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter veldig med og finne på ting til onkel og tanten min de er godt over 60 begge 2,skal kjøpe noe til de sammen,men aner ikke hva,de er veldig fine av seg,så vil ikke kjøpe ting på Nille og sånne steder,og max 500 kr.

Vet hva jeg skal gi resten nå. Mamma og pappa Støvsuger, Svigers Besteforeldre bok og pyntegjenstander, Bror og Svigerinne kniver og Samboeren min Klær og en ting til på 200, vet ikke hva enda,skal gi noe han ønsker seg for dem :).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjenner ikke familien din, så hvordan i HEL***E skal vi vite hva du skal kjøpe? Dette er "skravlesiden", men noen ganger lurer jeg på om du tror det er "snartmamma2013-siden".

Slutt å irriter oss med 1000 meningsløse innlegg om dagen :S

Synes du kan roe deg ned noen hakk slik du "lovte oss" når du byttet nick nå sist.

Skrevet

Vi kjenner ikke familien din, så hvordan i HEL***E skal vi vite hva du skal kjøpe? Dette er "skravlesiden", men noen ganger lurer jeg på om du tror det er "snartmamma2013-siden".

Slutt å irriter oss med 1000 meningsløse innlegg om dagen :S

Synes du kan roe deg ned noen hakk slik du "lovte oss" når du byttet nick nå sist.

Signerer !

Skrevet

voldsomt til hormontroll da!!! ærlig talt, hvis dere først gidder å klikke dere inn på innlegget så får du søren meg være høflig nok til å svare på skikkelig måte!!!

Jeg synes også det var fryktelig vanskelig å finne ut noen av julegavene i år. Jeg slet med bestemødrene til meg og samboer. Endte til slutt opp med en god håndkrem og fotkrem til dem begge.

Hvis de er så fine av seg så hva med et gavekort på et av de fine stedene? Christiania glassmagasin, ahlens, skeidar f.eks eller kjøpe noe selv fra disse stedene???

Lykke til, jeg vet det kan være vanskelig :-)

Skrevet

Vi har aldri kjøpt noe til tanter og onkler.... Ser ikke vits i det heller.... Dfår ikke noe av mine nieser og nevøer heller, å i vår familie slutter vi å kjøpe gaver/få gaver av den siden av slekta når vi er max 18 år...

Skrevet

Kokebøker slår alltid an for fine folk:-) gjerne noe gourmet eller med forslag til gode viner???

Evt. kan kanskje noen flotte håndkler være noe?? Fra Gant eller Lexington?

Du kan evt. kjøpe en flott håndsåpe eller lotion som de kan ha stående til gjester?

Skrevet

Hva med noe som kan spises eller drikkes? En god flaske vin, litt eksklusiv sjokolade og kjeks? :) finnes jo endel spesialbutikker hvor man får tak i slikt :)

Sånne gaver har ihvertfall jeg måtte ty til ;) er ikke bare bare å handle til de som "har alt" :)

Skrevet

voldsomt til hormontroll da!!! ærlig talt, hvis dere først gidder å klikke dere inn på innlegget så får du søren meg være høflig nok til å svare på skikkelig måte!!!

Jeg synes også det var fryktelig vanskelig å finne ut noen av julegavene i år. Jeg slet med bestemødrene til meg og samboer. Endte til slutt opp med en god håndkrem og fotkrem til dem begge.

Hvis de er så fine av seg så hva med et gavekort på et av de fine stedene? Christiania glassmagasin, ahlens, skeidar f.eks eller kjøpe noe selv fra disse stedene???

Lykke til, jeg vet det kan være vanskelig :-)

Jeg er langt fra hormonell ;) Har en samboer som ikke kan skjønne at jeg er gravid engang fordi jeg er aldri sur, irritert eller noe. Så den unnskyldninga kan jeg være foruten. Men frekk, ja kanskje det :) Hadde du lagt merke til hvor mange useriøse innlegg og svar HI kommer med i løpet av en dag, så skal jeg love deg du hadde reagert en vakker dag du også ;)

Skrevet

Takk for alle svar :) Har valgt og kjøpe noe god mat og drikke til dem :). Kjøper ikke til alle tanter og onkeler, kun 2 par pga de er Gudforeldrene mine også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...