Gå til innhold

Føler jeg har vært utro!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg sliter så innmari med dårlig samvittighet ovenfor mannen for tiden...

For noen helger siden var jeg på en linjeforeningsfest, der det ble litt for mye alkohol for min del. Når jeg skulle hjem annonserte en fyr der at det var nach hjemme hos han og det var flere som skulle, men de hadde tatt en tidligere taxi.

Dum seg var hoppet jeg inn i taxien og ble med på nach.. Men saken var at det KUN var han som var der, og han kledde av seg på overkroppen og satte på full guffe med salsamusikk og ville danse salsa..(!) jeg var mildt sagt i sjokk, så jeg danset litt salsa. Etter en stund ut i dansen fikk jeg samlet meg og sa jeg måtte på do, men stakk hjem...

Jeg våger ikke å fortelle det til mannen min, han kommer til å bli kjempe skuffet. Føler jeg har vært utro :(

Anonym poster: c35e58fba77797e0e25ac386d1705b19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naiv: ja, utro: nei.

Skrevet

Øii, du gjorde ikke noe! Men værre med samvittigheten vil jeg tro. Og forteller du et, så si det som det er. At du trodde det var flere på nach....

Ikke gjør det til noe værre enn det er.

Skrevet

Du har ikke vært utro, men dum som reiser i en taxi med èn mann... :)

Anonym poster: 50e709993c8bf64f81e7f7ea59bf7418

Skrevet

Fortell at han lurte deg, du dansa Salsa pga du ble redd og så rømte du. Letter på samvittigheten og du har ikke gjort noe galt :)

Skrevet

Egentlig er problemet nå slett ikke HVA du har gjort, men at du ikke har fortalt det før, jeg vet at det er den delen jeg ville blitt irritert over hadde dette vært hjemme hos meg.

Du har jo ikke i utgangspunktet gjort noe galt...

Skrevet

Prøv å fortreng det. Til en annen gang ikke drikk så mye at du ikke har normal vurderingsevne. Ikke dra på byen alene, og for all del ikke sett deg i en taxi på vei hjem til en annen mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...