Gå til innhold

Inspirert!!! Hva blir du overrasket over???

Anbefalte innlegg

Skrevet

U/t

Anonym poster: c404ca46f1b0c22f5822a851ca637089

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha

det var alt jeg hadde. Noen andre som blir med å spleise på en latter?

Skrevet

Jeg blir ofte overrasket over hvor mye idioter som finnes, at det er så mange som mener de skal alltid taes mest hensyn til, at mennesker sier " jeg liker ikke" når de er middagsgjester,at man bare kan gå fra jobb når man ønsker, at man blir sur om man ikke får ønsket ferie og hvor mange som faktisk ikke takker nei til invitasjoner men bare lar vær å komme

Skrevet

Jeg blir ofte overrasket over hvor mye idioter som finnes, at det er så mange som mener de skal alltid taes mest hensyn til, at mennesker sier " jeg liker ikke" når de er middagsgjester,at man bare kan gå fra jobb når man ønsker, at man blir sur om man ikke får ønsket ferie og hvor mange som faktisk ikke takker nei til invitasjoner men bare lar vær å komme

Blir overrasket over at du ikke tok ironien i detteinnlegget

Hi;)

Skrevet

Dette spørsmålet var så overraskende at jeg ikke vet hva jeg skal svare. Men jeg må svare.

Skrevet

Blir overrasket over at du ikke tok ironien i detteinnlegget

Hi;)

Har du bry til å fortelle meg hva annet en de to første kommentarene som tilsier at dette var ett ironisk emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...