Gå til innhold

Julefeiring - aleneforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere aleneforeldre som feirer jul alene sammen med barna, eller feirer dere sammen med andre, f.eks bestforeldre tanter o.l?

Snart må jeg feire jul helt alene med barn og synest det virker så stusselig..

Anonym poster: 4c018bcf838b7bed8146f68da0a548c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi er hos mine foreldre på julaften. Men nyttårsaften ser jeg for meg at kan bli stusselig. Så jo, jeg er vel enig i at det hadde vært en litt kjedelig følelse å skulle feire jul alene med barna. Det er sikkert koselig det også, men en helt ny situasjon og tanke som man må venne seg til..

Endret av Mandalas
Skrevet

Her skal vi feire jul alene, bare meg og lillegutt. Og vi kommer til å få det veldig koselig, vi skal til besteforeldre på dagen, også drar vi hjem, spiser god mat og pakker opp gaver :D Når han har lagt seg kommer ei venninne på besøk, så har vi en liten jentekveld med film og skravling :) Dagen etter er det bort på besøk igjen, så helt alene blir vi ikke i julen :)

Skrevet

Ja, jeg kommer nok til å venne meg til det etterhvert vil jeg tro:) Har vært vant til å feire sammen med familie, men når man plutselig ikke har familie å feire sammen med, så blir det en stor omveltning.

Dvs, jeg har familie, en liten sådan,barnet har besteforeldre, men de jobber hele julen, så derfor blir vi alene de neste årene:)

HI

Skrevet

Noen av dere aleneforeldre som feirer jul alene sammen med barna, eller feirer dere sammen med andre, f.eks bestforeldre tanter o.l?

Snart må jeg feire jul helt alene med barn og synest det virker så stusselig..

Jeg har feiret med barna alene i noen år, i år kommer barnas far å skal være sammen med oss (han har valget å feire med oss her hos meg eller feire uten barna da han har valgt bort samvær og kontakt med barna ellers i året)

Anonym poster: 9c757d8f272942ac7daed468b8d5560b

Skrevet

Vi skal dra til mine foreldre. I tillegg blir vi nok å dra til min bror på julebesøk som sikkert varer et par tre dager. Og i tillegg kommer bf og skal være sammen med oss hele jula.

Anonym poster: 20caac2c4709e37556ced2659267c2f0

Skrevet

Her skal vi feire jul alene, bare meg og lillegutt. Og vi kommer til å få det veldig koselig, vi skal til besteforeldre på dagen, også drar vi hjem, spiser god mat og pakker opp gaver :D Når han har lagt seg kommer ei venninne på besøk, så har vi en liten jentekveld med film og skravling :) Dagen etter er det bort på besøk igjen, så helt alene blir vi ikke i julen :)

Bare lurer på en ting, hvorfor feirer ikke dere sammen med besteforeldrene når dere først skal ditt på dagen?:)

Anonym poster: 0bb9784a6b5c3c67f981c1121b8f3ca3

Skrevet (endret)

Vi feirer sammen med min familie. Bf skal jobbe i julen ellers hadde han vært sammen med oss.

Endret av ღTyrkiskPepperღ
Skrevet

Bare lurer på en ting, hvorfor feirer ikke dere sammen med besteforeldrene når dere først skal ditt på dagen? :)

Anonym poster: 0bb9784a6b5c3c67f981c1121b8f3ca3

Fordi de er bedt bort til noen andre på kvelden.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Vi skal feire alene i år, jeg og datteren min. Gleder meg faktisk litt til å ikke skulle stresse med å pakke, reise, reise tilbake, pakke ut.... Har ikke så mange fridager og har heller ikke tid i år så da velger jeg rolig hjemme-feiring og late dager. Blir godt :)

Skrevet

Bf feirer alltid sammen med oss. Vi er alltid sammen med min familie da han ikke har kontakt med sin.

Anonym poster: 5b8151e572143ccbcfe040cb89cf8099

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...