Februargullet2013 Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Var min egen skyld,jeg bær han og holdt på og miste han,så han satt ut klørne, jeg fikk en lang strek med sår som blødde litt,tenker på at jeg er gravid.
cindy85 Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Jeg måtte ta stivkrampe når det der skjedde meg meg en gang ,men det var en hund da.vet ikke hvordan det er med katt om den skulle ha toxoplasmose og du ikke er immun for det.jeg fikk hvertfall beskjed om å være forsiktig med katter pga det..men jeg er ingen ekspert så kan ikke svare deg noe sikkert her..
Februargullet2013 Skrevet 18. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2012 Takk for svar. Han har ikke det,har akkurat vert hos legen. og i til legg så står det at jeg er immun på de fra blodprøvene jeg tok når jeg var gravid
cindy85 Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Det er jo bra:) men da trenger du sikkert ikke gjøre noe.stivkrampe er vel for å hindre blodforgiftning,helst hvis man tråkker på en rusten spiker kanskje o.l. Søk litt på nettet eller bare ring legevakta å hør.men er det ikke dypt sår så går det nok greit.
Februargullet2013 Skrevet 18. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2012 Takk Nei da er ikke dypt er bare ovenpå,men blødde litt, Skal ringe legevakta bare for og høre hva dem sier,håper de ikke synes jeg over hystrisk
cindy85 Skrevet 18. november 2012 #6 Skrevet 18. november 2012 Lov å være litt hysterisk når man er gravid hehe
Februargullet2013 Skrevet 18. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2012 Ikke sant Ringte legevakten, de sa det ikke var noe problem,så lenge det ikke gjorde vondt, var hoven eller det var rødt, er ingen av delene,så da gikk det nok fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå