morLM Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Hei ! jeg trenger deres hjelp! Jeg er nå snart 2 uker sen, jeg tok en test dagen etter uteblitt mens men den kom ut negativ. Idag tidlig tok jeg en ny test å gikk inn til samboeren min igjen for å vekke han mens testen gidde meg et resultat. Jeg sovnet å våknet 1 time etter på for så å springe å lese resultatet. Det var en markert strek men en veldig svak andre strek! ? Er jeg gravid? eller blir den sann etter å ha ligget så lenge ! 'Takk for svar :-* <3
Neffi78 Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Du må nok ta en ny test. Noen tester skal leses av før det har gått 5 minutter andre 15 minutter. En time er nok litt lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå