Gå til innhold

Hjelp! er jeg gravid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! jeg trenger deres hjelp!

Jeg er nå snart 2 uker sen, jeg tok en test dagen etter uteblitt mens men den kom ut negativ.

 

Idag tidlig tok jeg en ny test å gikk inn til samboeren min igjen for å vekke han mens testen gidde meg et resultat.

Jeg sovnet å våknet 1 time etter på for så å springe å lese resultatet.

Det var en markert strek men en veldig svak andre strek! ?

 

Er jeg gravid? eller blir den sann etter å ha ligget så lenge !

 

'Takk for svar :-* <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok ta en ny test. Noen tester skal leses av før det har gått 5 minutter andre 15 minutter. En time er nok litt lenge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...