Gå til innhold

"Skamklipt" av frisør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til frisøren sist uke for å stusse litt. Frisøren mente jeg burde klippe opp håret, jeg tenkte at hun hadde nok rett hun som er frisør. Men gud som jeg angrer! Håret er klippet i "etasjer", rett av i 3 forskjellige lengder ser ut som en 5-åring har klipt meg! Kommer til å gå innom i morgen å klage, jeg orker knapt å se håret i speilet! Hva ville dere g gjort? Kan jeg kreve å få det fikset gratis?

Anonym poster: c7d4c7442e0c4efb4e5ddcd3cbce9444

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan du. Klag ivei. Har selv bestillt ny time etter at frisøren min bommet med farginga. Håret mitt ser ikke ut. Så hun skal få fikse fargen.

Skrevet

Du kan kreve ny time for å fikse det ja :)

En gang, det var striping, da måtte jeg klage.Jeg gjorde dette sent på kvelden (hairport) og så egentlig ikke håret skikkelig før dagen derpå..Og det var GRÅTT!!!Jeg fikk ny time og fiks :)

Skrevet

Selvfølgelig skal du gå fikset det gratis! Gå tilbake å få dem til å klippe det "ordentlig". De får åpenbart ikke gjort noe med lengdene men de kan myke opp lagene slik at det blir en fin klipp :) Blir så oppgitt og flau over frisører som ikke gjør en ordentlig jobb. Hilsen frisør

Skrevet

Var til frisøren sist uke for å stusse litt. Frisøren mente jeg burde klippe opp håret, jeg tenkte at hun hadde nok rett hun som er frisør. Men gud som jeg angrer! Håret er klippet i "etasjer", rett av i 3 forskjellige lengder ser ut som en 5-åring har klipt meg! Kommer til å gå innom i morgen å klage, jeg orker knapt å se håret i speilet! Hva ville dere g gjort? Kan jeg kreve å få det fikset gratis?

Anonym poster: c7d4c7442e0c4efb4e5ddcd3cbce9444

Uff, vært noen ganger hos frisører som påstår de vet best. Til tross for at jeg forteller dem at jeg ikke vil ha håret slik de vil klippe det. Irriterer meg grusomt over sånt!

Derfor begynte jeg å klippe håret mitt selv. Går aldri til frisør lenger, og trenger ikke å irriterer meg over kranglete frisører.

Skrevet

Såklart kan du klage. Man har reklamasjonsrett hos frisører og ;)

Om de krangler med deg så si du reklamerer. Og be dem fikse det gratis.

Skrevet (endret)
Uff, vært noen ganger hos frisører som påstår de vet best. Til tross for at jeg forteller dem at jeg ikke vil ha håret slik de vil klippe det. Irriterer meg grusomt over sånt! Derfor begynte jeg å klippe håret mitt selv. Går aldri til frisør lenger, og trenger ikke å irriterer meg over kranglete frisører.
Usje, vært borti noen slike jeg også :s Første var ei stor, sur kjerring som klagde på ALT. Håret var for fett, så hun måtte vaske det (Håret mitt var nysdusja..?!), det var for tjukt, for langt. Også begynte hun å mase om hvilken frisyre jeg med så tjukt hår burde ha. Hun ville klippe meg kort, typ ikke-borti-skuldrene-kort. Diskuterte med henne et kvarters tid før jeg sa at det var nok av andre frisører her i byen som kunne klippe meg, og som var villige til å ta hensyn til kundens ønsker... Klippet meg ikke hos henne, selv om hun la seg langflat.

HI; som de andre sier, så har du full rett på å få rettet på frisyren din. Hører mange sier det er en frist på 24 timer eller noe slikt tull... :s

Endret av Miryks
Skrevet

Håper jeg kan få en annen frisør til å fikse det (på samme salong) Den damen får ikke klippe meg mer! (første gang hun har klippt meg da) Jeg er glad i det lange håret mitt!

Anonym poster: 43a5ec4063ac01f54904fc57c88f1d29

Skrevet

Ja du kan jo høre om noen av de andre kan hjelpe deg. Forstår godt at du er skeptisk til å la samme frisør ordne det. Men hvis ingen andre kan så vær svært tydelig, streng om nødvendig til henne. Kanskje hun forstår da. Gå iallefall tilbake dit så at hun vet hvor misfornøyd du er og kan forbedre seg med andre kunder og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...