Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #1 Skrevet 18. november 2012 Nå tenker jeg ikke slik som en fornuftig person ville ha gjort lengere, naboen over oss hadde fest igår kveld, høy musikk, mange folk ramlende inn å ut av oppgangen og trappen, da var jeg litt irritert... Både av støynivå og de som sto utenfor å røyket hasj... (Vi bor her med en to åring...) han har overnattet med besteforeldrene i natt) men allikavel syns jeg ikke noe om naboens hasj røyking, selging og antall tvilsomme folk som kommer å kjøper av han i samme hus som oss... Har ringt politier et par ganger... Han er ny han naboen, bodd her siden juni/aug og politiet har vært her sikkert 8 ganger (vi har ringt 3 av de gangene) De som har bodd her tidligere har hatt en fest innemellom, en gang i måneden, spillt litt musikk, normal mengde med folk. Har aldri irritert meg, men han nye har fest onsdag, torsdag, fredag, lørdag Og når jeg atpåtil våkner den ene søndagen når jeg har barnefri å kan sove leeeeeenge.... Ja da kommer han hjem klokka 07.00 å fyrer opp nachspiel med høy musikk! Nå klokka 10.00 var grensen min nådd så jeg gikk opp å skrudde av hovedstrøm bryteren inn til leiligheten deres. Sikkert ikke helt lov, men Gud så deilig det var å kunne gå tilbake å legge seg i senga å nyte litt sændagstillhet etter 4 dager med fest 24/7 KNiS Anonym poster: 428e161bcb4e9a2ef18d51f5ee9f3fe2
Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Hehe, til pass til han. Egentlig skulle du tatt enda en hevn. Lei inn noen store høytalere og når naboen endelig skal legge seg ut på dagen, så kobler du sammen utstyret og setter musikken på full guffe, før du tar deg en søndagstur ut av huset. Anonym poster: ee69e3eb03cfc59f91381b8b45b84e5f
Mamma_til_2 Skrevet 18. november 2012 #3 Skrevet 18. november 2012 Skjønner du ble irritert og sur, men hovedstrømbryteren, tar ikke du all strøm til leilighet med og slå den av? tenk om han har noe i leilighet som krever strøm?? håper du har slått den på igjen, men hva komumikasjon???, oppleever at mange problemer kan bli løst bare man sier fra på en orntlig måte!
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Trenger ikke være overhormonell for å reagere på det der
Major HotLips Houlihan Skrevet 18. november 2012 #5 Skrevet 18. november 2012 He he, det var til pass for han
Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #6 Skrevet 18. november 2012 Skjønner du ble irritert og sur, men hovedstrømbryteren, tar ikke du all strøm til leilighet med og slå den av? tenk om han har noe i leilighet som krever strøm?? håper du har slått den på igjen, men hva komumikasjon???, oppleever at mange problemer kan bli løst bare man sier fra på en orntlig måte! Jo man tar all strømmen til leiligheten, er ikke slik at jeg ikke skal skru den på om en time eller to... Jo vi har prøvd å snakke til han flere ganger, at han må vise mer hensyn til at det bor flere i huset her og vi har barn som ikke vil legge seg fordi det bokstavligtalt dundrer i veggene av bassen og rister o lyskrona på kveldstid. Har sagt at han gjerne kan høre på musikk med normalt lydmengde å ikke skru på Max inne i en 50 Kvm leilighet Ikke så lett da når han da spiller på det utlending kortet å sier "jeg skjønner ikke norsk" (noe han gjør siden han står ute å røyker å snakker norsk 24/7... Prøver da å forklare det på engelsk, men da velger han Å svare på pakistansk (eller hvor han er ifra) Anonym poster: 428e161bcb4e9a2ef18d51f5ee9f3fe2
Gjest peacock Skrevet 18. november 2012 #7 Skrevet 18. november 2012 Ring politiet hver gang, det er ikke lov å forstyrre vanlig ro og orden. Da blir det loggført at du har ringt selv om de ikke kommer hver gang. Ville også klagd til borettslaget slik at de kan få kastet ham på dør. Tenk på at verdien på leiligheten din går ned når det bor slike i bygget. Er det rimelig?
Pengetreet Skrevet 18. november 2012 #8 Skrevet 18. november 2012 Jeg hadde noen studenter som bodde under meg en periode og de er som kjent glad i å ta sef en fest - jeg husker jo selv hvordan det var Men en natt holdt de på til kl 7 om morran og jeg hadde ikke fått sovet noe. Dattereren min hadde sovet som en stein hele natta, hun sover uansett den heldiggrisen. Men hun våknet akkurat når festen var over og musikken ble slått av. Så da sto vi opp og barnslig som jeg er så satte jeg på radioen og lot ungen ta på seg penskoene og springe rundt som hun ville. Etterpå søvsugde jeg hele leiligheten Etter en halvtime hørte jeg at de under sto opp igjen... Dagen etter kom de som bor under opp til meg og mente at vi burde snakke med huseieren fordi det er så lytt Etter den gangen så ble det slutt på ville fester. Jeg er ikke nødvendigvis tilhenger av å ta igjen med samme mynt, men disse studentene tok hintet
Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #9 Skrevet 18. november 2012 FADER han knekte koden å skrudde på strømbryteren igjen med ENDA høyere musikk, itilegg til at han MÅ med vilje stå å hoppe i rommet over vårt soverom!! Blir så sint, han et bare 18/19 år altså men man trenger jo ikke å være så barnslig??? Kan man ringe politiet en søndags formiddag da?? Hi Anonym poster: 428e161bcb4e9a2ef18d51f5ee9f3fe2
Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #10 Skrevet 18. november 2012 Ring politiet hver gang, det er ikke lov å forstyrre vanlig ro og orden. Da blir det loggført at du har ringt selv om de ikke kommer hver gang. Ville også klagd til borettslaget slik at de kan få kastet ham på dør. Tenk på at verdien på leiligheten din går ned når det bor slike i bygget. Er det rimelig? Jo, nå er det slik at han som eier leiligheten ikke bor her i byen så han leier den da ut til studenter. Jeg har prøvd å snakke med eieren i høst om situasjonen oppe men eieren sier at det ikke er så mye han kan gjøre siden de har leiekontrakt på 12 mnd osv at dette må vi ordne opp oss imellom... Har ikke vi noe rett til å sifra hvilken folk vi vil ha her eller ikke? Anonym poster: 428e161bcb4e9a2ef18d51f5ee9f3fe2
Gjest peacock Skrevet 18. november 2012 #11 Skrevet 18. november 2012 Ja, ring til politiet. Det er ikke lov å bråke i kirketjener heller. Tipper forøvrig at politiet ikke har så mye gjøre på denne tiden av døgnet, så kanskje de stikker innom? Fortell og hasjen, at han dealer og spiller musikk hele natten. Om han tidligere har blitt tatt for hasj kommer politiet hellere enn gjerne tror jeg
pip pip Skrevet 18. november 2012 #12 Skrevet 18. november 2012 Fy søren. Jeg merker jeg blir skikkelig irritert inni meg nå av å lese om en sånn dust. Er vel gravidhormonene mine det også; Kjenner jeg er glad jeg ikke bor i leilighet lenger. Vi bodde i leilighet i Oslo for et par år siden og hadde en dust boende over oss. Var heldigvis ikke mye fester, men han likte å høre høyt på musikk. Vi sa ifra til han etter at jeg kom hjem fra sykehuset med førstefødte, men han mente at han hadda som eier av leil rett til å høre på musikk i det volumet han ønsket. Hjalp ikke at vi sa at som eier av leil hadde vi rett på stillhet;)
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. november 2012 #14 Skrevet 18. november 2012 Jeg hadde klikka uten å være gravid og.
Gjest peacock Skrevet 18. november 2012 #15 Skrevet 18. november 2012 Ja, 02800, så kan de sikkert råde deg til hva du skal gjøre fremover
Anonym bruker Skrevet 18. november 2012 #16 Skrevet 18. november 2012 Ja, ring til politiet. Det er ikke lov å bråke i kirketjener heller. Tipper forøvrig at politiet ikke har så mye gjøre på denne tiden av døgnet, så kanskje de stikker innom? Fortell og hasjen, at han dealer og spiller musikk hele natten. Om han tidligere har blitt tatt for hasj kommer politiet hellere enn gjerne tror jeg Men jeg skal ikke ringe 112 men det 02800 nr (eller hva det nå er) sant? Anonym poster: 428e161bcb4e9a2ef18d51f5ee9f3fe2
Pengetreet Skrevet 18. november 2012 #17 Skrevet 18. november 2012 FADER han knekte koden å skrudde på strømbryteren igjen med ENDA høyere musikk, itilegg til at han MÅ med vilje stå å hoppe i rommet over vårt soverom!! Blir så sint, han et bare 18/19 år altså men man trenger jo ikke å være så barnslig??? Kan man ringe politiet en søndags formiddag da?? Hi Anonym poster: 428e161bcb4e9a2ef18d51f5ee9f3fe2 Ja da ville jeg ringt politiet, dere har jo prøvd å snakke med han uten at det hjalp. Ikke tar han et hint heller
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 18. november 2012 #18 Skrevet 18. november 2012 Ja, ring til politiet. Det er ikke lov å bråke i kirketjener heller. Tipper forøvrig at politiet ikke har så mye gjøre på denne tiden av døgnet, så kanskje de stikker innom? Fortell og hasjen, at han dealer og spiller musikk hele natten. Om han tidligere har blitt tatt for hasj kommer politiet hellere enn gjerne tror jeg Men jeg skal ikke ringe 112 men det 02800 nr (eller hva det nå er) sant? Anonym poster: 428e161bcb4e9a2ef18d51f5ee9f3fe2 Ring 02800 du Ikke nøl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå