Gå til innhold

Når skal dere på den ordinære ul, og vil dere vite kjønn?


m@rie82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal 27. november (på bursdagen min!), og vi vil helt klart vite kjønn :) Det er nok annet vi IKKE vet om den lille som vokser der inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har time 6 des. her :-) Alt for nyskjerrig til å ikke vite kjønn;-) På UL i uke 11 sa lagen at hvis han skulle gjette ville ha gjettet jente og ei på jobb sier hun tror det er jente (hun bruker å "se" sånne ting.... ) Så jeg er SUPERspent på om det stemmer :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal på ultralyd 19 desember og vil vite kjønnet.

 

Blir det jente har vi det meste vi trenger av klær osv fra før, men blir det gutt må vi på shopping :-)

 

Synes det er litt viktig dette med kjønn også jeg, pga det er ikke mange klær i nøytrale klær som er så fine og man skal faktisk ikke ta det for gitt at man er i form til å handle like etter fødsel!

En annen ting er at det letter veldig på den lange ventetiden å handle litt klær avog til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18.des og vi skal vite om vi kan! Har gjort det med de andre tre også, og synes det er greit dersom man kan. Liksom ingen grunn til ikke å vite det... Dessuten er mannen min healer og medium, så han har jo selvsagt sin teori om hva det er der inne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10. desember, og vi vil vite kjønn men er ganske overbevist om at denne babyen blir like lite samarbeidsvillig som storbroren var :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal 29. november, og vil vite kjønn! Men bare om den som utfører ultralyden er helt sikker (eller, så sikker som man kan være, da). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fått time enda. Burde jeg ringe sykehuset?

Vi vil ikke vite kjønn tror jeg ^^

 

Hvor langt er du kommet da? Og har du vært til lege som skulle sende rekvisisjon på time for deg? Jeg ville nok ringt legen, sykehuset setter vel ikke opp time til deg av seg selv, de må ha en henvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24 desember av alle ting, har ikke blitt ening om vi skal vite skjønnet. Jeg vil men ikke pappan, så spørs om jeg må holde meg på pinebenken til våren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått time enda. Burde jeg ringe sykehuset?

Vi vil ikke vite kjønn tror jeg ^^

 

Hvor langt er du kommet da? Og har du vært til lege som skulle sende rekvisisjon på time for deg? Jeg ville nok ringt legen, sykehuset setter vel ikke opp time til deg av seg selv, de må ha en henvisning.

 

Joda jeg var hos lege, for 4 uker siden. Han sa at han skulle sende henvisning til sykehuset.

Jeg er 14 uker+ 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...