Gå til innhold

ønske seg ting/utstyr til babyen til jul??


1h11h1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. For da får vi kanskje noe vi trenger i stedenfor masse rart :) Har også sagt gavekort på babyshop(nærmest oss), apotek(apotek1 har) eller handlesenter(kan jo brukes på babyutstyr). Mange vi får fra synes gavekort er bedre å gi enn penger. Og de jeg har nevnt det til så langt synes babyting er bra ide. Vi trenger det og de får gi noe de vet vi setter veldig stor pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi ønsker oss lammeskinn, babycall og slikt til jul, er jo det vi trenger, alt vi trenger er jo til babyen for tia... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er jeg helt enig i, men mamma mener vi skal ønske oss noe til oss!! Men er jo ikke noe annet jeg ønsker meg/ trenger enn ting til baby!! Etter mange års prøving er det kun dette som står i hodet på oss å vi gleder oss masse å syntes det er kjempe gøy med babysakene:)) måtte bare høre at jeg ikke var helt teit som ønsket meg babysaker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen vår har det meste alt,men han trenger ull tøy, og klær fra 68 og oppover, noe flere sengetøy sett,tåteflasker og Madrass til baby sengen:) Han kommer i Februar,og har så mye alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...