Gå til innhold

hva ønsker dere dere til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-pyntegreier til huset, gjerne i "landlige hjem"sin stil

-ting til lillegutt inni magen

-gavekort..

Også ønsker jeg meg en hyggelig jul, sammen med gode venner og familie:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positiv graviditetstest..hvis ikke; hoppestokk, slakkline og rødvin.

Skrevet

Nettbrett

Ny tlf

Pysj

Kort morgenkåpe

Klær

Gavekort

Langrennski

Skrevet

Jeg ønsker meg også nye kjeler, ting til service jeg samler på, og ullsokker.

Ellers ønsker jeg meg en hyggelig jul sammen med venner og familie...

Skrevet

[quote name=:o) :o) :o)' timestamp='1353245648' post='144743361]

Treningsklær og dessertskåler. Den ene gaven nuller ut den andre =P

Ja så diamant til ringen min, ha en som har falt ut. =(

Jeg har jobbet på smykkeverksted for noen år siden, og der satt de inn diamanten gratis dersom den falt ut. Dette fordi den skal ikke falle ut! Dette var snakk om et veldig eksklusivt merke, men vet om flere tilfeller der dette er vanlig. Ta deg en tur inn i butikken der ringen er kjøpt og be dem ringe produsenten for å sjekke om dette er noe som går på reklamasjon! Kjedelig å bruke masse penger på ny dia om du egentlig har krav på å få det gratis:)

Jeg har mistet beviset på diamanten, og den er kjøpt i utlandet på ferie en gang. Jeg snakket med en dame på en forretning her, hun sa at jeg kanskje ikke ville få det på innboforsikringen heller, for en visste ikke kvaliteten på stenen. Det er seks mindre stener på ringen, så jeg hadde gått ut i fra at det var samme kvaliteten, bare annen størrelse? Kanskje jeg må snakke med en annen?

Skrevet

Tekanne og en sånn tåtøyer...Og undertøy :-)

Skrevet

Ansiktspeeling, antirynkekrem, sjokolade, gavekort på bleier, gavekort på p-piller og 5 snille barn...

:)

Anonym poster: 1f55a189a104367841bd02b51b09504d

Skrevet

Jeg ønsker meg sokker, oppvask håndkler osv . Ønsker meg ikke ting til mange hundre kr. Det synes jeg er frekt.

Anonym poster: 89bf8dd172e979f4830bffb87a3738d1

Skrevet

Til meg selv ønsker jeg meg eragon bokserie. til meg og mannen ønsker vi oss penger. vi ønsker oss ny sofa, men forlanger selvfølgelig ikke at vi skal få det!:-P

Skrevet

Ikkeno! Eller dvs, jeg ønsker meg ombygging av huset, en del nye møbler (sofa og seng bl.a.) og masse til huset, men det får bli et annet år, når banken godkjenner ombyggingen og innvilger lån! (Mannen må få fast inntekt først!). Ønsker meg bue (som i pil og bue) også, men det er noe jeg sparer til selv. Mine ønsker er stort sett kostbare ting, og i slekta vår er regelen ingen gaver til voksne. Noen kjøper gave likevel, og da er det stort sett en liten oppmerksomhet, og det betyr ofte pynteting eller fat eller annet å fylle skapene med... -fint om alle gikk sammen og spleiset på bue til meg! ;) Ellers kan jeg håpe de dropper skapfyllet og gir meg penger, for da skal vi ta oss en ferietur etter nyttår for dem!

Trenger egentlig ingenting, og har ikke veldig lyst på mere ting altså! ;)

Skrevet

[quote name=:o) :o) :o)' timestamp='1353245648' post='144743361]

Treningsklær og dessertskåler. Den ene gaven nuller ut den andre =P

Ja så diamant til ringen min, ha en som har falt ut. =(

Jeg har jobbet på smykkeverksted for noen år siden, og der satt de inn diamanten gratis dersom den falt ut. Dette fordi den skal ikke falle ut! Dette var snakk om et veldig eksklusivt merke, men vet om flere tilfeller der dette er vanlig. Ta deg en tur inn i butikken der ringen er kjøpt og be dem ringe produsenten for å sjekke om dette er noe som går på reklamasjon! Kjedelig å bruke masse penger på ny dia om du egentlig har krav på å få det gratis:)

Jeg har mistet beviset på diamanten, og den er kjøpt i utlandet på ferie en gang. Jeg snakket med en dame på en forretning her, hun sa at jeg kanskje ikke ville få det på innboforsikringen heller, for en visste ikke kvaliteten på stenen. Det er seks mindre stener på ringen, så jeg hadde gått ut i fra at det var samme kvaliteten, bare annen størrelse? Kanskje jeg må snakke med en annen?

Da er det litt verre ja.. Det var dumt :( Men ja, vil jo tro at kvaliteten på steinen er den samme på alle, så jeg ville nå bare hørt med noen andre om du får det på forsikring bare for sikkerhets skyld. Vet ikke om det hjelper, men skader jo ikke å høre. Håper det ordner seg! Utrolig kjedelig å miste sånt :(

Skrevet

Positiv graviditetstest her også

De tre vise menn i glass fra Hadeland Glassverk

Kapsler til Nespresso maskinen vår

Ny kosedress i velour

Hårstasj til kort hår

Mango bodybutter fra Bodyshop

Store røde badehåndkler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...