Gå til innhold

Hva skal vi finne på idag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips på en regnfull dag? Lurte litt på kino.

Anonym poster: be104b9dcdb65a8cdc989717b58c6192

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn på juleforberedelser? Lag noe fint, alt eyter hvilken aldersgruppe du har barn i. Tegn/mal gavelapper, julekort osv. :)

Skrevet

Lurer litt jeg også. Regner og trist vær. En på 4 og en på 1, 5år og har ikke noe ideer desverre. .... henger på her for gode tips

Gjest Utradisjonelt
Skrevet

Her har influensaen slått til hos den minste og forkjølelsen hos oss andre, så jeg håper vi kan gjøre så lite som mulig i dag.

Skrevet

Vått her og i dag. Planen var å gå ut med barna å samle kvister og kongler og lage julekrans...

Skrevet

Her blir det rydding av hus før det bærer avgårde til dåp. Og mens jeg er i dåp, så kommer ungene hjem fra utlandet. Så da blir det kos med familie. Gleder meg veldig til å se ungene igjen etter at den har vært på ferie i en uke. Har ryddet rommet deres denne uka, tenker de får ett lite sjokk når de kommer hjem så det gleder jeg meg til. Fy søren hvor mye rart to unger har på ett rom, men nå er to søppelsekker satt på loftet, så litt mere plass ja. Sortere de får de gjøre senere, babylekene er det på tide kan gå vidre syns jeg.

Anonym poster: 8b0224bbbb045540c615e0310a04b63d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...