Gå til innhold

Utro mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere sagt i fra til venninnen deres om dere viste at mannen hennes var utro?

Anonym poster: 04d553a1688edbdcecb24d6b77b0fc9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja om det er en god venninne!

Anonym poster: aafb4d98c059448ed4e99899dbcc7ead

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Huff tricky.. Nei, tror ikke det. Ikke spontant. Heldigvis ikke et problem..

Skrevet

Ja, det er klart !!!! Gjorde det for en del år siden og.

Anonym poster: ec4f90c0053f43d4a61a0c480612615c

Skrevet

Hvis det er en god/nær venninne.

Har opplevd at en kamerat av samboeren var utro for mange mange år siden. Jeg har aldri sagt det, de har det kjempefint nå. Vi er ikke venner med dem lenger og vet ikke om hun vet noe. Hun var ikke ei nær venninne, men jeg kjente henne gjennom samboeren og kameraten hans da.

Slik er kjempevanskelig! Ville jo visst selv, men er nesten 10 år eldre og klokere også nå da.

Skrevet

Enn hvis det var dere selv som hadde ligget med han da?

Anonym poster: 04d553a1688edbdcecb24d6b77b0fc9a

Skrevet

I første omgang hadde jeg tatt en prat med mannen hennes og sagt at han fikk fortelle det selv...

Skrevet

Selvfølgelig, vil påstå at man ikke er en god venninne hvis man holder kjeft om noe sånt.

Skrevet

Har 3 veldig nære, og ja, jeg ville sagt det til dem.

Skrevet

Selvfølgelig sier man noe..Uansett om hun er nær eller bare en bekjent..Jeg hadde satt veldig! pris på om bekjente hadde sagt noe men hadde forventet av nære at de hadde sagt noe.

Hadde ikke du selv ville vist om mannen din hadde vært utro?

Skrevet

helt enig med hun over her, selvfølgelig sier man ifra! den personen fortjener sannhet, alle fortjener sannhet og er man utro er det noe får stå for og ta rede for... hvis det slipper unna, og h"n merker det var så enkelt, tenk deg hvor mange ganger det kan skje fremover da? som du ikke engang vet om...

jeg sa selv ifra til en vennine hun var ikke en nær vennine, men det endre forholdet dems til det bedre, fordi de snakket sammen tilga hverandre og derfor sluttet kranglene mellom dem også

Skrevet

Var ei venninne som fortalte meg at mannen min var utro. Var ingen nær venninne i utgangspunktet, men vi har blitt veldig nære i ettertid!

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg sagt det!

Hadde ikke følt meg som en spesielt god venninne om jeg hadde holdt på en slik hemmelighet.

Dessuten, tenk hvor bråk jeg ville fått om hun fant ut at jeg visste, men ikke har sagt noe!

Nei, jeg hadde fortalt henne hva jeg hadde sett/hørt og så fikk det bli opp til henne hva hun gjør med informasjonen..

Skrevet

Har gjort det før og hadde gjort det igjen.

Venninnen min gjentar gang på gang hvor takknemlig hun er for at jeg fortalte det, ikke bare fordi hun fikk vite, men også for at hun slapp å høre det av andre.

Hadde min mann vært utro og jeg etter hvert fått vite at en venninne hadde visst det, uten å si noe, tror jeg at jeg hadde blitt like skuffa over venninnen..

Skrevet

Selvfølgelig sier man noe..Uansett om hun er nær eller bare en bekjent..Jeg hadde satt veldig! pris på om bekjente hadde sagt noe men hadde forventet av nære at de hadde sagt noe.

Hadde ikke du selv ville vist om mannen din hadde vært utro?

Dersom mannen min hadde hatt et forhold til noen andre så hadde jeg ønsket å få vite om det.

MEN dersom dette var en engangsgreie og jeg vet han ikke driver å holder på slikt med flere så ser jeg annerledes på dette. Jeg vet at min mann hadde angret og hatt kanskje hatt vansker med å holde deg for seg selv. I en slik situasjon hadde jeg IKKE ønsket å vite om dette, ikke av han og ikke av noen andre.

Skrevet

Det er vondt å vite at "alle andre vet", og jeg skulle ønske at venninnene mine sa dette til meg den gangen.

Ta for deg mannen først og si det som det er. :)

Skrevet

Selv om det hadde vært en engangsgreie, så hadde ikke jeg taklet og godtatt dette..Respektløst..For meg så hjelper det virkelig ikke om det skjedde en gang..Gjort er gjort..

Skrevet

Selvsagt ville æ sagt det! Og æ villa visst om det var min mann som var utro. E det virkelig noen som ikkje ville sagt eller visst sjøl?? Tenker på mer enn en one night stand, sjøl om æ villa visst uansett.... Koffer skal de få ligg rundt i årevis? Det e uansett noen som vet, og det vil før eller seiner kom fram, så koffer ikkje vær ei god venninne å sei det?!

Anonym poster: c117c6386712e44333057c27e1d3b497

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...